MuscleMeat

Wat is jullie favoriete vakantieland en waarom?

Bezoekers in dit topic

gewoonlekkel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
30 jan 2012
Berichten
4.954
Waardering
826
Lengte
1m82
Massa
117kg
Ben altijd gek geweest op aziatische landen, maar m'n favoriet blijft toch Indonesië: veel nederlandse invloeden, vrij veel cultuurshocks, mooie natuur, gruwelijk lekker eten, vriendelijke mensen, luxe hotels voor weinig geld etc.

Al met al een ontzettend veelzijdig land. Als we de juiste papieren kunnen bemachtigen ben ik van plan om over een aantal jaar daar naar toe te emigreren mits m'n rekening genoeg gespekt is om er te kunnen leven zonder te werken(moeilijk om aan werk te komen als buitenlander tenzij je vloeiend cantonees of mandarijn schrijft/praat).
 
Nederland. Dan weet ik tenminste waar m'n kip en rijst ligt in de winkels.
 
Ben tot nu toe naar Turkije en Griekenland geweest.

Dan krijgt Griekenland maar de nr 1 want Turkije was helemaal niks.
 
Hangt natuurlijk wat af van het "doel" van de vakantie. Cultuur of ontspanning.

Puur voor ontspanning kies ik Turkije. Die all in hotels zijn prijs/kwaliteit echt top. In andere landen heb je voor dezelfde prijs dikwijls veel oudere of minder luxueuze hotels.

Qua cultuur heb ik geen favoriet. Daar is afwisseling juist belangrijk.
 
Ben altijd gek geweest op aziatische landen, maar m'n favoriet blijft toch Indonesië: veel nederlandse invloeden, vrij veel cultuurshocks, mooie natuur, gruwelijk lekker eten, vriendelijke mensen, luxe hotels voor weinig geld etc.

Al met al een ontzettend veelzijdig land. Als we de juiste papieren kunnen bemachtigen ben ik van plan om over een aantal jaar daar naar toe te emigreren mits m'n rekening genoeg gespekt is om er te kunnen leven zonder te werken(moeilijk om aan werk te komen als buitenlander tenzij je vloeiend cantonees of mandarijn schrijft/praat).

In Indonesië praat men toch bahasa indonesia? :scratch:
 
Rusland, moederland en een gedeelte van mijn familie woont daar en Spanje volgt op een tweede plaats.
 
Spanje, en dan wel Malaga, heerlijk weer, mooie stranden, goede uitgaan gelegenheden
 
In Indonesië praat men toch bahasa indonesia? :scratch:
De chinezen hebben veel invloed in Indonesië, kan je 'chinees' spreken dan krijg je veel sneller een baan bij 1 van de vele chinese bedrijven. Sowieso lastig om een baan daar te krijgen onder voorwaarden waarvoor je überhaupt je bed wil uit komen.
 
Ben tot nu toe naar Turkije en Griekenland geweest.

Dan krijgt Griekenland maar de nr 1 want Turkije was helemaal niks.


Haha Wilders in je sig. 'schreeuwen' en dan als favo vakantiebestemming Griekenland hebben. Sterke paradox :D

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 00:57 ----------

Filipijnen
 
Nederland.

Redenen:

Frikandellen, kroketten (rundvlees, saté, kaas), bamischijven, gehaktstaven (aka pikanto's), goede friet (meestal ook grote porties), mayonaise, jos brinkie, automatiek (gewoon een muur waaruit je vlees kan halen! iets beters bestaat er niet), veel hardstyleparty's, broodje hamburger speciaal, sesamburger, veel cafetaria, gebakken vis, kibbeling, goed brood (niet van dat franse k*tbrood), goede kwaliteit water, weinig patsergedrag vergeleken met zuidelijke landen, weinig terrorisme, goede/schone sanitair bij openbare ruimtes, alcohol boven 16 jaar, wiet legaal/gedoogd (alhoewel ik geen drugsgebruiker ben), Orvillecopter, kipsticks, gehaktballen, Van der Valk, gezellige mensen en geen achterstallig onderhoud aan huizen wat zuidelijke landen ''pittoresk'' noemen.

Dit is slechts een opsomming wat ik hier verzin om 20 voor 2 's nachts, het valt niet te ontkennen, Nederland is vrijwel perfect.
 
Griekenland, want historie, zee, zon, eilanden, muziek, eten, mensen enz.
 
Sri lanka! Al 2 maal geweest en blijft top! Dag 1 kreeg ik op het strand drugs aangeboden, dag 2 wapens en op dag 3 "tight pussy", lees 14jarige dochter van een gare kerel.:o

Binnen 2 weken 1,5 maand naar Thailand, Laos en Cambodja, ben benieuwd. Op naar de pingpongshows!
 
Thailand, fcking awesome
 
Amerika of Oostenrijk :)
Amerika is gewoon baas, Oostenrijk mooi.
 
Italië, mooiste vrouwen ter wereld.
 
Het zuiden van Frankrijk. Rijke cultuur en mooi weer
 
Back
Naar boven