AndroidHealthClinic

Wat is jullie hartslag in rust? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Meestal tussen de 40 en 50.

Laagste ligt in de buurt van 35 -> Vinden ze in het ziekehuis erg leuk, als de hartmonitor steeds gaat piepen omdat je hartslag te laag is :P

waarom lig je aan de hartmonitor???:D
 
waarom lig je aan de hartmonitor???:D

Heb in december een operatie gehad waarbij (natuurlijk :) ) je hart gemonitord wordt. Die apparaten hebben een geluidssignaal op het moment dat je hartslag door een bepaalde ondergrens zakt. Die moetsen ze steeds bijstellen, omdat ik er maar doorheen bleef zakken, maar dat was mijn normale rusthartslag. Op het laatst moesten ze dat alarm op 33 zetten, omdat ik hem anders nog wel eens kon aantikken met 34 :D
 
56, niet slecht :) maar kan wel beter denk ik :)
 
Heb in december een operatie gehad waarbij (natuurlijk :) ) je hart gemonitord wordt. Die apparaten hebben een geluidssignaal op het moment dat je hartslag door een bepaalde ondergrens zakt. Die moetsen ze steeds bijstellen, omdat ik er maar doorheen bleef zakken, maar dat was mijn normale rusthartslag. Op het laatst moesten ze dat alarm op 33 zetten, omdat ik hem anders nog wel eens kon aantikken met 34 :D

lol
 
zit rustig in mijn stoel en heb een hartslag van 100 ong. Heb altijd al een hoge hartslag gehad
 
Bij een meting van 2 minuten liggend rusten zit ik rond de 40bpm. Wakker worden ligt rond de 35-36bpm.
 
In de dag rond 40, min smorgens was 35, meestal 37-40.
 
Is het niet zo hoe lager je hartslag, hoe sterker/krachtiger je hart is??
 
Is het niet zo hoe lager je hartslag, hoe sterker/krachtiger je hart is??

de hartslag in rust wordt voornamelijk gebruikt voor de bepaling van je sportzones. Hoe lager die is, hoe hoger je hartslag kan zijn voor die zone.

((HRmax - HRrest) * percentage) + HRrest = hartslag op dat percentage (zone)
 
69 kloppingen :D
 
Altijd rond de 40 en bloeddruk steeds stabiel op 11/8 zelfs geen onderscheid tussen ochtend en avond.
 
nu 57 bij een bloeddruk van 112/59

geen idee of dat nu goed of slecht is :dunno:
 
Back
Naar boven