Fitness Seller

Wat is jullie nummer waar je een bepaalde emotie bij hebt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gurumaster

Mega noob
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 nov 2004
Berichten
1.024
Waardering
52
Bij dit liedje leerde ik het vrouwenlichaam (meisjeslichaam) was toen pas 14 +- voor het eerst te ontdekken. :D.

geeft dan toch een bepaalde gevoel. :D

YouTube - nakatomi - children of the night

En als ik het filmpie zo terug zie. DAmmmmmmmmmmmmmmm wat een lekker chikie is dat zeg :doggy:
En jullie laat je filmpje zien met je bepaalde emotie.
 
haha dat nummer heb ik nog wel eens op een bandje opgenomen :roflol:
 
Rescue Me - Ashanti, hoorde ik gister, heb eigenlijk een schijt hekel aan RnB, maar dit nummer doet me denken aan de vrijpartijen met mijn ex:(
 
muziek is voor mij emotie. Zowel intstrumenteel als vocaal, het laatsgenoemde uiteraard al sneller. En uiteraard ook je genre muziek.
 
Rescue Me - Ashanti, hoorde ik gister, heb eigenlijk een schijt hekel aan RnB, maar dit nummer doet me denken aan de vrijpartijen met mijn ex:(

hehe ik heb ook allerlei nummers die me doen denken aan mijn ex. niet luisteren dus. Hardcore doet het daarom goed bij lekker emotie-loos :D
 
ik heb een keer op K3 gedoet! heerlijk
 
Smack my bitch up. kun je je de emotie en de drang die ik dan voel voorstellen?
 
Reign in blood van Slayer. Ik zwijmel altijd weg bij de dubbele bassdrum van Dave Lombardo :heart:
 
november rain van guns and roses.......
 
YouTube - Eiffel 65 - Blue

dit liedje was de "top" van mn eerste xtc-trip... Nooit nog zoiets meegemaakt, nummer was machtig en hoorde echt zo te zijn...

Plain is het meh...
 
Ik stem toch echt voor smooth jazz, heerlijk op de winteravond(met je chick romantisch dineetje, kaarjes, u know;))



Ook lekker bij huiswerk.
 
Als ik dit hoor... Een erg moeilijke tijd.. het was het jaar van beslissingen .. ( scheiding, en verlies van me dochter )

YouTube - Bløf - Mooie Dag
 
Zoveel nummers, eerste wat in me op komt is Black van Pearl Jam.
 
Back
Naar boven