XXL Nutrition

Wat is methyltestosteron? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

markss

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
6
Waardering
0
ik ga misschien methyltestosteron gebruiken, ik train nu 4 jaar en wou wel eens zien hou dat uit zou pakken omdat de groei en krachttoename minimaal is.

methyltestosteron; zitten er meer nadelen dan voordelen aan?

groeten mark
 
methyltestosteron = M1T = heel schadelijk voor je lever = troep
 
haha jah dankje,

oei das minder, ik had wel gehoord dat het niet heel gezond was, maar dat het echt troep is wist ik niet,
maar ik zou toch een keer wat willen proberen, en niet te zwaar beginnen, kun jij me misschien wat aanraden?
 
wat zijn je stats eigelijk?

Zoals m@rsel al aangaf is het niet echt aan te raden.
 
Rotzooi 1e klas.
 
markss zei:
haha jah dankje,

oei das minder, ik had wel gehoord dat het niet heel gezond was, maar dat het echt troep is wist ik niet,
maar ik zou toch een keer wat willen proberen, en niet te zwaar beginnen, kun jij me misschien wat aanraden?

Dan kun je beter ff wat info opzoeken over winstrol of dianabol + nakuur.
 
Het doet niks, maakt je alleen beetje agressiever, afbraak product in de productie van Dboll
 
Ow, Ow , heb je het al genomen ? :nope: ...maar ik ben nu ook van mening aan het veranderen ,dat je beter "the real stuff" neemt. maar het werkt wel... check men log :)
 
IKKE zei:
Het doet niks, maakt je alleen beetje agressiever, afbraak product in de productie van Dboll


niet beginnen zeiken é vriend ....afbraakproduct :rolleyes:

zoek maar eens naar Methyltest ...[Link niet meer beschikbaar]



is geen ph'tje ;)
 
M@rsel zei:
methyltestosteron = M1T = heel schadelijk voor je lever = troep

1-testosteron is een "ph" in theorie ,maar praktijk ... AAS
 
Zoals eerder aangegeven gewoon lekker voor winstrol of dboll gaan.

Voor velen als eerste kuur gediend en veel mensen een leuk aantal kilos bezorgd:)
 
ExTreeM zei:
niet beginnen zeiken é vriend ....afbraakproduct :rolleyes:

zoek maar eens naar Methyltest ...[Link niet meer beschikbaar]



is geen ph'tje ;)

Onzinnige ranglijst, staat niet bij waarop het gebaseerd is en bij Nolvadex staat er vetverbranding..
 
ExTreeM zei:
niet beginnen zeiken é vriend ....afbraakproduct :rolleyes:

zoek maar eens naar Methyltest ...[Link niet meer beschikbaar]



is geen ph'tje ;)

Ik bedoelde het letterlijk.
Restjes in de productie tijdens dboll(dacht ik)
 
das toch crystalmethtestosteron? :evil:
 
M1t is vééél beter dan dbol, tenminste ALS je met dat lethargisch gevoel kan leven.

Dbol is babyfood vergeleken met m1t
 
Methyltest is wat er vrijkomt bij de productie van Dianabol. Sommige labs gooien het weg. Anderen maken er nog es wat leuks van.
Methyltest heeft voor sommige mensen 2 hele grote voordelen:

1. Je zet een waterretentie aan gelijk die van een zwembad
2. De agressie is niet van de lucht

Mocht je dit wat teveel van het goeie vinden: geen probleem. Na gebruik zakt alles weer terug naar 'vroegah'.

Bout dus.
 
Pas op dat jullie niet methyl-1-testosteron en methyltestosteron door elkaar gebruiken. Het eerste is een PH, tweede een AAS.

M1T is dus GEEN methyltestosteron.

Cut the bullshit.

Wat het doet, dat zegt DBC al, het spul verhoogt voornamelijk je agressie. De kracht en massa toename is matig, andere orals zijn veel beter.
 
Back
Naar boven