AndroidHealthClinic

Wat is mijn doel? (1 bezoeker)

Wat is mijn doel?

  • Ik train regelmatig, ik eet 3 keer per dag normale voeding, supplemten of eiwitpoeders gebruik ik ni

    Stemmen: 18 17,0%
  • Ik train regelmatig, drink wel shakjes maar echt eten zoals een bodybuilder doe ik niet.

    Stemmen: 27 25,5%
  • Ik train regelmatig, eet zoals een bodybuilder, neem alle supplementen die werken, maar blijf van al

    Stemmen: 50 47,2%
  • Ik train hard en intensief, eet, slaap en eet zoals een echte bodybuilder. Een paar lichte kuurtjes

    Stemmen: 9 8,5%
  • Ik train hard en intenief, eet, slaap en eet zoals een echte bodybuilder. Training is het allerbelan

    Stemmen: 2 1,9%

  • Totaal stemmers
    106

Bezoekers in dit topic

Ik eet liever een goed stuk kip dan zo'n shake :)
 
Originally posted by burn
Ik eet liever een goed stuk kip dan zo'n shake :)

Ik ook, ik kan die shake's niet goed verteren :(
 
Dan heb je mijn shakes nog niet gehad.. ik ben er gek op, maar ja jullie zitten niet op keto :tong:
- 150 gram kwark (plm 15 g eiwit)
- 20 g weipoeder (plm 15 g eiwit)
- 60 ml slagroom (plm 20 g vet)
- 2-3 tl Nescafé espresso oploskoffie
- 2-3 tl zoetstof
Levert iets minder dan 350 kcal/shake.

HEEEERLIJK.. ben gek op dat spul. Neem er een mee voor tijdens de training of drink 'm voor de spinning les op en neem een andere mee voor de fietstocht terug naar huis.
 
Ik train hard en intensief, eet zoals een bodybuilder, neem alle supplementen die werken, maar blijf van alle as vanaf. Puur natuur. Training is het allerbelangerijkste voor mij, en ik voel me vreselijk als ik een training moet missen.

deze staat niet in de poll!!! maar deze is wel voor mij bestemd... dus.... ik stem niet :D
 
Ik heb bijna mijn doel bereikt. Toen ik 2 jaar geleden begon te trainen woog ik 58kg voor 1.80 en ging toen voor 75kg. Dat doel is nu bereikt. Nu wil ik echter droog komen te staan(10% of zo). Zal dan wel wat verliezen maar als ik de 75kg kan halen bij 10% vind ik dat ik een gezond gewicht bereikt heb en ga dan zo proberen te blijven.
 
Daarna een andere uitdaging. in plaats van 5x per week 2x per week met gewichten blijven trainen, en eens een marathon proberen uit te lopen of zoiets...

Ook zou ik graag eens een titelgevecht tegen Lennox Lewis boksen maar ten eerste moet ik een beetje realistisch blijven en ten tweede ben ik geen zwaargewicht :)
 
Originally posted by 3XL
Kijk wel wat voor filet je heb. Vaak is de goedkope ingewaterd, wat betekend dat bij verhitting je de helft maar overhoud

Klopt idd. Is ingespoten met water, maar deze blijft wel het lekkerste als je hem klaarmaakt.
houd op een kilo gemiddeld tussen de 800 en 850 gram over na het bereiden.
 
Originally posted by Olimantado
Daarna een andere uitdaging. in plaats van 5x per week 2x per week met gewichten blijven trainen, en eens een marathon proberen uit te lopen of zoiets...

Ook zou ik graag eens een titelgevecht tegen Lennox Lewis boksen maar ten eerste moet ik een beetje realistisch blijven en ten tweede ben ik geen zwaargewicht :)

Marathon lopen doe je maar alleen.

Heet geen Lewis maar wil best je opponent zijn in een bokswedstrijd. Ben ook zwaargewwicht:D .
 
korte termijn doel voor mij is om rond april/mei 90 kg te wegen met een vetperc. niet hoger dan 15%.


lange termijn doel(en) is zo lang mogelijk natural blijven trainen en natural echt alles eruit proberen te halen wat er in zit en pas dan eventueel een licht kuurtje of meerdere te doen.
Verder hoop ik ooit 100 kg te worden met 8 % vet, dat is zo'n beetje mijn uiteindelijke doel(en).
 
Ik wil gewoon zo groot mogelijk worden, met een laag bf%.
Alleen de kilootjes vliegen er bij mij niet echt aan, ik ben lichter dan wie dan ook incl heel wat meer spieren als de 'normale' mens.
Maar dat is niet zo erg, met de vorm ben ik wel redelijk tevreden.
 
Mijn doel is ooit een totaal van 850-900kg te halen in PL, dat zonder dope...is hoog maar ben nu pas 22
 
:to:
Originally posted by Geoffke


Ik kan die shake's niet goed verteren :(

Wat gebeurt er dan?

On-Topic

MIJN NIEUWE DOEL: Juni 2005, 90 kilo op 10-12%

momenteel zit ik op 82 met 18% vet.
 
Originally posted by aapie80
:to:


Wat gebeurt er dan?

On-Topic

MIJN NIEUWE DOEL: Juni 2005, 90 kilo op 10-12%

momenteel zit ik op 82 met 18% vet.

Ik kan eigenlijk alle shake's niet verteren.
Ik kan er gewoon niet tegen.
Als ik een shake of 2 drink begint het al... ik zit dan 5x per dag op den wc en heb buikpijn enzo...

Als ik de shake's weglaat verdwijnt het probleem onmiddellijk.

Ik heb een erg slechte spijsvertering, wat mijn gains aanzienlijk vertraagd! :(
 
Originally posted by Geoffke

Als ik een shake of 2 drink begint het al... ik zit dan 5x per dag op den wc en heb buikpijn enzo...


Dat op de wc zitten heb ik ook gehad in het begin, verlaag je inname van je shake.

eerst begin je met 12,5 gram per dag of 25 gram als, 12,5 gram goedgaat..

dan elke week een beetje opvoeren.

Je lichaam moet gewoon er gewoon aan wennen...heeft tijd nodig.
 
Originally posted by aapie80


Dat op de wc zitten heb ik ook gehad in het begin, verlaag je inname van je shake.

eerst begin je met 12,5 gram per dag of 25 gram als, 12,5 gram goedgaat..

dan elke week een beetje opvoeren.

Je lichaam moet gewoon er gewoon aan wennen...heeft tijd nodig.

Ik drink al 2 jaar shake's. ;)
 
Mijn doel tot nu toe: 90 kg en BF13% naturel
 
Originally posted by munk
Mijn doel is ooit een totaal van 850-900kg te halen in PL, dat zonder dope...is hoog maar ben nu pas 22

ik ben blij met een totaal van 800 zonder volgens onze wetten illegale supplementatie :D

900kg is wel erg veel zenne koen...

da zou dus 350-200-350 moeten zijn in't beste geval.
 
83 ofzo en dan kurk droog :D
 
groot als een mother ****er :D ... neuj... gewoon uhm 100 kilo, en 12% bf... woot woot...
 
Groot en kurkdroog, ong 100kg en je moet alle spieren goed zien, zoiets als LL Cool J in zijn laaste clip >Love u Better.Yep das me doel:D
 
Back
Naar boven