MuscleMeat

Wat is mijn doel? (1 bezoeker)

Wat is mijn doel?

  • Ik train regelmatig, ik eet 3 keer per dag normale voeding, supplemten of eiwitpoeders gebruik ik ni

    Stemmen: 18 17,0%
  • Ik train regelmatig, drink wel shakjes maar echt eten zoals een bodybuilder doe ik niet.

    Stemmen: 27 25,5%
  • Ik train regelmatig, eet zoals een bodybuilder, neem alle supplementen die werken, maar blijf van al

    Stemmen: 50 47,2%
  • Ik train hard en intensief, eet, slaap en eet zoals een echte bodybuilder. Een paar lichte kuurtjes

    Stemmen: 9 8,5%
  • Ik train hard en intenief, eet, slaap en eet zoals een echte bodybuilder. Training is het allerbelan

    Stemmen: 2 1,9%

  • Totaal stemmers
    106

Bezoekers in dit topic

Originally posted by KaLe
Ik train hard en intensief, eet zoals een bodybuilder, neem alle supplementen die werken, maar blijf van alle as vanaf. Puur natuur. Training is het allerbelangerijkste voor mij, en ik voel me vreselijk als ik een training moet missen.

deze staat niet in de poll!!! maar deze is wel voor mij bestemd... dus.... ik stem niet :D

hey, das mijn antwoord. ben qua eten en trainen ook een tijdbom. Moet op gezette tijden eten, alhoewl dat wel een half uur kan schelen. eet om de 2,5 a 3 uur en daar let ik ook echt goed op. qua trainen ook, ik sta biuj wijze van spreken op ontploffen als mn trainingsmaatje een kwartier te laat is. Daar heeft hij naleijk een handje van dus denk dat dat meer irritatie is geworden maar goed.

neem daarbij enkel basissupplementen en wil af en toe wel eens wat andders proberen maar enkel als mn portemonne dat toelaat. wel gat veel geld op aan mn basisvoedsel. heb wel op keuze 3 getsemd omdat die t dichst in dde buurt komt.

Zie me eigen ook niet kuren, vind t prima zo. tuurlijk mag ik groter worden van mijzelf maar dan wel op de natuurlijke manier
 
Back
Naar boven