MuscleMeat

Wat is mijn doel?

Wat is mijn doel?

  • Ik train regelmatig, ik eet 3 keer per dag normale voeding, supplemten of eiwitpoeders gebruik ik ni

    Stemmen: 18 17,0%
  • Ik train regelmatig, drink wel shakjes maar echt eten zoals een bodybuilder doe ik niet.

    Stemmen: 27 25,5%
  • Ik train regelmatig, eet zoals een bodybuilder, neem alle supplementen die werken, maar blijf van al

    Stemmen: 50 47,2%
  • Ik train hard en intensief, eet, slaap en eet zoals een echte bodybuilder. Een paar lichte kuurtjes

    Stemmen: 9 8,5%
  • Ik train hard en intenief, eet, slaap en eet zoals een echte bodybuilder. Training is het allerbelan

    Stemmen: 2 1,9%

  • Totaal stemmers
    106

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Wat is je doel mensen?
 
Laatst bewerkt:
puur natuur groot worden, maar niet al te groot... :)

denk zo'n 75kg droog met mijn 1.73m, dus zo'n 82kg met 10% vet
nog een lange weg te gaan dus...
 
Hee, vraagt deze pol niet naar het middel, ipv het doel? ???
 
Middel? Welk middel?
 
Je kan hier via je levens/eet/trainsT aangeven wat je wil bereiken.. maar zijn idd de middelen ja :D

Maar goed, ik wil strak in het pak en vind het niet erg om gespierd te worden maar dat is niet mijn eerste doel dus.. ga niet echt voor massa. Alhoewel ik het wel kicken vind dat ik al een paar redelijke armen begin te krijgen nu. Let wel op mijn eten, maar zal nooit gaan bulken ofzo, ben liever op een "pezige" manier gespierd dan echt groot.. (voorzover een natural vrouw dat kan worden dan :p )
 
Als ik dit zo lees kan je niet hard en intensief trainen zonder exogene steroiden. Ik doe het echter liever met mijn lichaamseigen steroiden.

Ik ben een holistisch body-builder:

Ik eet gezond.
Ik train met gezondheid op de eerste plaats.
Ik train naast een ´nice body´ ook voor functionele kracht.
Ik weiger exogene steroiden tot zeker mijn 60e levensjaar. Daarna hooguit als replacement, met gezondheid als eerste doelstelling.

Training en voeding zijn middelen tot een doel. Wat dat betreft ben ik het eens met WEG2. Mijn doel mag duidelijk zijn.
Een gezond, mooi en functioneel lichaam voor mijn ´Mens Sana´
 
Doel....

Mijn doel ... Ehm ... :gosh:


Zo veel mogelijk trainen.. en groot worden ...zonder as .. maar wel zoveel mogelijk andere poeders , pillen ed .. :lick:


Het begint al aardig te lukken ook wel :) mega kewl ! :banana:


GreetZ Icex© (die een ongelooflijke spierpijn heeft nu ):rolleyes:
 
Ik wil gezond en atletisch zijn. Nu weeg ik 75kg voor 1.81. Dat zouden 80 kg mogen worden en een vetpercentage van 10%. (nu15) Daarmee ben ik tevreden.
Daarnaast hou ik ook mijn cardiovasculaire conditie op peil.
Zo zou ik nog wel eens een marathon willen lopen binnen een paar jaar. Ook is het mijn ambitie tot mijn 45e mee te kunnen op competitieniveau in het zaalvoetbal (ben nu 30).
Momenteel leg ik me het meeste toe op body-building.
 
mijn doel is 100 kg met 10% vet binnen 5 jaar natural. ben nu bijna 90 kg met 16/17% vet. Train nu pas een maand of 8,9
 
Doel: betere fietser worden door sterker, sneller en lichter te worden. Sterker via KT, sneller via oefenen op trapfrequentie en lichter door dieet.. waarmee ik hopelijk geen spiermassa verlies.

Espi
 
ik train hard, eet zoals een bodybuilder maar gebruik niet alle supplementen die der zijn.. ga deze week voor t eerst goed beginnen met een supplement (creatine). ben benieuwd of er verschil is want t gaat nu al redelijk hard :)

mijn doel is 80-85 kg :) met ong 10-12 % bf
 
Originally posted by Esperantisto
Doel: betere fietser worden door sterker, sneller en lichter te worden. Sterker via KT, sneller via oefenen op trapfrequentie en lichter door dieet.. waarmee ik hopelijk geen spiermassa verlies.

Espi

Hoi Espi,

Ik denk niet dat je op trapfrequentie hoeft te trainen om sneller te worden op de fiets. Alle toppers hebben een trapfrequentie van rond de 100 omwentelingen per minuut. Dat is omdat dan de vermogens leverantie voor de meeste mensen optimaal is (afhankelijk van spiervezelsamenstelling roze/rood). Deze trapfrequentie van 100/min kan iedereen halen. Hoeveel vermogen je uiteindelijk levert bij die frequentie licht aan je aerobe systeem. Als je nou geen versnellingen op je fiets had dan heeft trainen op trapfrequentie wel nut.

Of train je ook voor korte sprintjes? Dan gebruik je tijdelijk meer witte spiervezels (en de roze in anaerobe 'modus'). Je optimale vermogens leverantie bij anaerobe energieleverantie ligt op een hoger toerental. :)
 
Ik heb nog niet direct een doel. Op dit moment train ik gewoon lekker en groei lekker. In januari begin ik met cutten en hoop dan zo rond de 80 Kg/10% bf te komen. Als ik dat voldoende vind, dan ga ik mezelf onderhouden. Maar het kan natuurlijk zijn dat ik verder wil. Als dat het geval is dan ga ik weer bulken en pak ik creatine of een andere supp.

Plezier houden in het trainen en eten is mijn doel ;)
 
mijn doel is 105/110 te wegen met 10% BF,
zit nu op 100 met ong. 14%
train 10 maanden, ben 17 jaar.
zou het binnen 5 jaar willen halen.
tot nu toe zijn de gains goed, 18 kilo in 10 maanden.
en binnekort met WG&Crea, om te kijken hoe dat werkt.
maar idd, geen as. gezondheid is het belangrijkst!!
 
Hm ik heb de eerste maar gedaan..

train regelmatig.. 3 a 4 dagen in de week.. maar ik eet wel wat meer keren dan die 3 keer :D

6 keertjes per dag..

mijn doel is een strakkere huid te krijgen vooral rond mn middel, betere buikspieren, minder vet ook al ben ik niet echt dik en sterker te worden..
ik lijk nu net zo'n rimpel hond als ik lig.. :D
hmm kan ik maar beter blijven staan

goed dat was het voor mij :)
 
Doel is: Zo groot mogelijk worden liefst zonder gebruik van A.S. maar zou kunnen dat ik wanneer ik aan me natuurlijke max zit of echt niet meer vooruit ga toch de overstap maak. Dan 1 tot maximaal 2 kuren per jaar. Eerst doel is nu, ben aan het bulken, 120 kg. wegen, zit nu op 100, dus 20 kg. aankomen en dan droogtrainen en eens kijken wat er blijft hangen..
 
Originally posted by Kris


Hoi Espi,

Ik denk niet dat je op trapfrequentie hoeft te trainen om sneller te worden op de fiets. Alle toppers hebben een trapfrequentie van rond de 100 omwentelingen per minuut.

Of train je ook voor korte sprintjes? Dan gebruik je tijdelijk meer witte spiervezels (en de roze in anaerobe 'modus'). Je optimale vermogens leverantie bij anaerobe energieleverantie ligt op een hoger toerental. :)

Hoi Kris

Nou, trainen op trapfrequentie heeft wel degelijk zin, omdat ik de neiging heb de fietssnelheid enorm te laten zakken als er geen haast meer bij is..
Voor afspraken ben ik bijna altijd bijna te laat, dus ik rijd er meestal met bloedspoed naar toe (of zoals WEG zegt, alsof er gehooid moet worden net voor het gaat regenen ;) )
Op fietsvakanties echter, rijd ik superlangzaam.. dat ergert me zelf enorm.. voor het grootste deel lag dat naast motivatie ook aan te slechte voeding.
Ik kan wel in korte tijd veel kracht ontwikkelen en ik kan ook zeer lang achter elkaar fietsen.. maar lang en hard fietsen dat is pas na vele maanden training mogelijk.. daarom ben ik achteraf ook zo trots over die 24u TT .. 484 km op een hybride vakantiefiets gereden in 20 u fietstijd is niet misselijk. De laatste snelle tocht was in 1999 : de eerste 80 km op 28 km/u gemiddeld en over de rest van de 400 km gem. 24 km/u , maar toen had ik een fietspartner erbij, die het tempo erin hield (hij was ziek,zwak en misselijk :D) )
Maar goed.. het streven is om rond 90-95 rpm als vaste trapsnelheid te hebben, die je bij wijze van spreken zowat bewusteloos kunt handhaven.... Het scheelt al enorm dat ik nu eindelijk op 165 mm cranks zit voor mijn korte pootjes en ook dat ik nu lekkere clipless pedalen heb (Speedplay Frogs ipv knieverwoestende SPDs)
Het scheelt overigens ook wel dat ik pas 10 jaar geleden voor het eerst een fiets met versnellingen kreeg.. daarvoor altijd met gewone 1-versn. fiets (terugtraprem) gereden.. ik wil eigenlijk nog altijd wel een fixed gear (doortrapper) aanschaffen.. zie

http://www.m-gineering.nl/ssindex.htm
Marten Gerretsen, die ook mijn Airnimal http://www.m-gineering.nl/airindex.htm en http://www.m-gineering.nl/airtitan.jpg (de laatste link is dus mijn racefietsje.. kostte meer dan sommige 2e handsautootjes)
heeft opgebouwd, verkoopt die doortrappers..

Dat blijft nl. voor de prof DE methode om in de winter de trapsnelheid op te voeren en geen kapitalen aan onderhoud kwijt te zijn.....
 
Laatst bewerkt:
natuurlijk, wij powerlifters worden weer links gelaten :D
 
Originally posted by Kris


Hoi Espi,

Ik denk niet dat je op trapfrequentie hoeft te trainen om sneller te worden op de fiets. Alle toppers hebben een trapfrequentie van rond de 100 omwentelingen per minuut. Dat is omdat dan de vermogens leverantie voor de meeste mensen optimaal is (afhankelijk van spiervezelsamenstelling roze/rood). Deze trapfrequentie van 100/min kan iedereen halen. Hoeveel vermogen je uiteindelijk levert bij die frequentie licht aan je aerobe systeem. Als je nou geen versnellingen op je fiets had dan heeft trainen op trapfrequentie wel nut.

Of train je ook voor korte sprintjes? Dan gebruik je tijdelijk meer witte spiervezels (en de roze in anaerobe 'modus'). Je optimale vermogens leverantie bij anaerobe energieleverantie ligt op een hoger toerental. :)

Toen ik wedstrijden reed trainde ik de hele winter op souplesse. Op 130 of meer omwentelingen per minuut. Een goede fietser wordt je als je kan rijden op souplesse ipv kracht. Kracht is gauw op maar je kan weer herstellen als je op souplesse verder kan rijden.
 
Originally posted by Diver2000


Toen ik wedstrijden reed trainde ik de hele winter op souplesse. Op 130 of meer omwentelingen per minuut. Een goede fietser wordt je als je kan rijden op souplesse ipv kracht. Kracht is gauw op maar je kan weer herstellen als je op souplesse verder kan rijden.

Het blijkt toch dat de echte toppers allemaal ongeveer dezelfde frequentie aanhouden. Althans dat meen ik me toch te herinneren van een college inspanningsfysiologie van 5 jaar terug. Is ook logisch. Je zoekt uiteindelijk de spiercontractiesnelheid met het optimale vermogen. Dan rijd je het zuinigst.

Veel mensen trappen veel langzamer van nature omdat dat misschien relaxed is. Zouden die hoge tempo's misschien zijn om te wennen aan een hoger toerental. Nou ja ik weet natuurlijk niks van de praktijk, ik ben geen duursporter. Er zal vast wel een logica achter het tempotrainen zitten.
 
Back
Naar boven