AndroidHealthClinic

Sticky Wat is mijn RPE?

Bezoekers in dit topic

Valt erg weinig over te zeggen als je de lifter niet kent. Heeft toch echt een tijdje observatie nodig voor je dit bij iemand anders kan beoordelen.
Yes helemaal waar hoor. Sommigen grinden er nog een paar uit, terwijl je dat niet verwacht. Ligt ook nog eens aan hoeveel sec rust er wordt genomen tussen de reps.

Toch denk ik, ondanks de verschillen per persoon, dat je redelijk goed als buitenstaander (mits ervaren) in kan schatten wat iemand rpe is (vooral op hogere percentages). Geen exacte wetenschap natuurlijk:)
 
Ik gebruik de laatste tijd vaker barsense, is ook wel interessant om bij te houden en nog objectiever dan rpe. Voor de echte nerds zeg maar:D
 
Leg uit?

Ik vind RPE prima, dat is namelijk de perceptie van desbetreffende persoon. Betere inschatting kan dus bijna niet.
 
Voor mij ziet het eruit als een 6 maar dat zul jij wel anders ervaren :P
Haha ja, alhoewel het niet mega zwaar voelde. Dacht zelf rpe 7. Heb zelden grinders dus dat maakt het lastig objectief te blijven:p
 
Welk schema volgen jullie die gebaseerd zijn op RPE? En waarom?
Ik ben zelf begonnen aan 8 weken programma van Calgary Barbell, omdat ik over 8 weken mee doe aan de DRC cup.
 
Back
Naar boven