AndroidHealthClinic

Wat is mijn vetpercentage?

Bezoekers in dit topic

Laat het gewoon meten met een Caliper man.

en als je zoiets vraagt ga dan normaal ontspannen staan,met je armen naast je lichaam.
 
Mensen die denken dat dit 13,7 is H@H@H@H@H@

Snel in je hoek man met je antwoord gebaseerd op al je ''ervaring". H@H@H@@

Dat jij nou je foto's bewerkt zodat het lijkt dat het minder vet is, hebben wij niks mee te maken.

ok... guidson:o
 
Laat het gewoon meten met een Caliper man.

en als je zoiets vraagt ga dan normaal ontspannen staan,met je armen naast je lichaam.
+1


Ach ja sarcasme is voor sommigen een moeilijk woord...
 
+1

deze man traint nog niet zo lang, dus zijn abs zijn ook niet echt groot, daarom lijkt het net alsof zijn bodyfat 12-13 is omdat de abs niet genoeg uitsteken, maar het probleem is niet dat ze niet uit het vet omhoog komen maar dat ze gewoon klein zijn. Geld ook voor alle andere spieren btw, maar abs is de beste indicator...


Andere kant is dan dat de hoeveelheid spiermassa ook niet groot is waardoor het vetpercentage hoger uitvalt als je zou verwachten.
Op de foto is te zien dat hij aardig droog is dus zou je op het eerste gezicht denken aan een vetpercentage van rond de 10%.
Een goede meting zal uitsluitsel geven:D
 
mischien ga ik dan toch maar een keer langs een sportschool om het te late mete ;)
 
Haha, late reactie dan :p. Tis nu iig 14% maar ben ff in de cut :P
 
Mensen die denken dat dit 13,7 is H@H@H@H@H@

Snel in je hoek man met je antwoord gebaseerd op al je ''ervaring". H@H@H@@

Dat jij nou je foto's bewerkt zodat het lijkt dat het minder vet is, hebben wij niks mee te maken.


Dan werd ik uitgelachen met mijn 13.7 :p zat er toch maar 0.3 vanaf;)
 
Hahhaaha :)(maar tis nu wel paar maanden verder hea :p)
 
Back
Naar boven