MuscleMeat

Wat is mooier? Dun of Dik?

Bezoekers in dit topic

boogie

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2003
Berichten
7.249
Waardering
6
Ik wist niet waar ik dit moest posten, dus heb ik het hier maar gedaan. Ik heb namelijk ff een vraagje, wat vinden jullie het lichaam met het meeste perspectief? Iemand die heel dun is (en die natuurlijk heel veel gaat eten, zoals ik) of iemand die dik is en gaat afvallen. Ik denk opzich dat als je (een beetje) te dik bent, dat het dan wat makkelijker is om muscles te krijgen, want het vet zet je redelijk makkelijk om in spieren. Maar ik heb ook foto's gezien van jongens die heel dun zijn geweest en nu flink waren aangekomen en dat zag er echt ongelofelijk mooi uit; wat meer de beachboylook! Mooie abs, niet dun maar de huid toch enorm strak? Maar wat vinden jullie?
 
Vet redelijk makkelijk omzetten in spieren...:rolleyes:
 
wie wil dat niet? maareh heeft iemand ergens foto's van wat 'ecto's'? Dank!
 
eh... Ja .. Terug naar het begin :D
 
Wat is vet, je heb heel erg vet of een beetje vet, nou ik zeg een beetje vet is beter dan te mager
 
ok, ok, ik heb weer eens wat doms gezegd. Maar een antwoord op mijn vraag heb ik nog steeds niet, en heeft er iemand wat foto's van ecto's?
 
Ik denk dat het niet veel uitmaakt, als je je voeding maar aanpast.
Al moet ik zeggen (just my 2 cents) dat dikke mensen meer massief worden als ze gaan trainen en dunne mensen meer 'lijnen' krijgen.
Is mijn idee hoor, tegenreacties zijn welkom.
 
idd. kijk maar eens naar Bos
 
ow, weer iets doms gezegd? Excuses! Nou weet je wat? Ik biedt voor alle domme posts van mij die gaan komen nu alvast ff mijn excuses aan, heb ik dat ook weer gehad: excuses, sorry, het spijt me, zand erover?

Ok, nu ff serieus; Bos is toch een ecto? echt dun is ie misschien niet geweest, maar slank toch dan weer wel...
 
Op die laatste foto's ziet ie er inderdaad aardig droog uit.
Maar of je dan meteen een ecto bent?
Voor zover ik weet is het van te voren bepaald wat je bent.
Een ecto is volgens mij van zichzelf vrij slank, of dit het geval is bij Bos weet ik niet.
Voeding en training kan een mens ontzettend veranderen.
 
Als je het niet zeker weet is het meestal chat en conversatie boogie ;)
 
Originally posted by boogie
ok, ok, ik heb weer eens wat doms gezegd. Maar een antwoord op mijn vraag heb ik nog steeds niet, en heeft er iemand wat foto's van ecto's?
Iemand die snel vet wordt of al van nature is, is een endo, die groeien redelijk vlot maar winnen ook redelijk vlot vet.

Iemand die ecto is is van nature mager en wint moeilijk spieren en vet.

Dus liever een dikkerd zijn dan een mager iemand eigenlijk.

Het ideale is natuurlijk puur meso maar daar kunnen velen enkel van dromen :)
 
Vragen zijn nooit dom, mensen die niet vragen zullen nooit wijzer worden.
 
Originally posted by boogie
ow, weer iets doms gezegd? Excuses! Nou weet je wat? Ik biedt voor alle domme posts van mij die gaan komen nu alvast ff mijn excuses aan, heb ik dat ook weer gehad: excuses, sorry, het spijt me, zand erover?

Ok, nu ff serieus; Bos is toch een ecto? echt dun is ie misschien niet geweest, maar slank toch dan weer wel...

BOS is idd ecto!
 
persoonlijk ben ik liever slank, dat is ook de reden waarom ik niet meer ga bulken (of in de vorm zoals ik dat eerst deed). die enorme pens ziet er niet uit! :(
 
Back
Naar boven