AndroidHealthClinic

wat is 'n goede kuur voor ons??

Bezoekers in dit topic

talltree

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 apr 2003
Berichten
2
Waardering
0
Wij hebben stanozolol pillen gekocht maar weten niet wat het beste kuurschema voor ons is? ik ben 18 jaar en weeg 80 kilo,
'n vriend van mij is 19 en weegt 74 kilo. we hebben allebij stanozolol 5 mg tabletten.
 
Eerst maar eens gaan trainen, eten en wat reasearch gaan doen voor je zomaar wat gaat gebruiken. www.bodypage.nl kan je info over aas vinden want zo te zien heb je geen flau idee wat je gekocht hebt. een opstapje krijg je gratis AAS= Androgene Anabolen Steroiden :cool:

p.s. wat is je voedingsschema?
 
Een tip voor je; een vriend van me heeft op zijn 17e anabolen gebruikt. En is sindsdien niet meer gegroeid, is 10cm kleiner dan zijn voorspelling. En zijn broertje heeft normale lengte. Das een voorbeeld waarom je het beter niet kan doen. Beetje vreemd toch?!

Doe met je leve(r) wat jullie verstandig lijkt, je zult later wel zien of je het er voor over had!....... (dat is een hint;) )
 
F*ck, 80kg en 74kg en vermoedelijk toch minstens 1.80m groot, nee?
ETEN en deftig trainen is dan de boodschap; je zal er sneller 3kg. mee aankomen dan met die stanzobrol tabletten. En ze houden.
 
Tjah op die leeftijd al gaan kuren is niet goed voor je.
Je gaat je groei verstoren.

Heb je al een goede basis opgebouwd?
Heb je een goed trainings shema?
Heb je al een goed voedingsdieet?
Wat voor nakuur ga je gebruiken?
Waarom heb je voor stanozolol gekozen?
 
Leest niemand hier de board regels?
 
Voor de goede orde:

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische instanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerking en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je post.
 
Back
Naar boven