Fitness Seller

Wat is nou beter? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BolleBooloo

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2002
Berichten
15
Waardering
0
Hoi hoi,

Ik ben blij om mee te delen dat ik in 2 maanden tijd 13 kilo ben afgevallen, alhoewel ben ik met de feestdagen wel 1 kilo aangekomen :mad: Maar goed in dit nieuwe jaar ga ik dr weer tegen aan ! Alleen heb ik een vraag voor mijn trainingschema op te stellen, Meestal pak ik 2 spiergroepen per dag , alleen wil ik nu weten welke spiergroepen je het beste bij elkaar kan pakken, sommige zeggen dat je borst met triceps moet trainen en rug met biceps. Anderen zeggen weer dat je borst en biceps moet trainen en rug met triceps. Zelf pak ik altijd de laatste omdat je dan in feite 2 keer per week je biceps traint omdat als je je rug traint ook je biceps gedeeltelijk meetraint. En als je je borst traint ook je triceps gedeeltelijk meepakt. Ik laat dan wel 1 dag ertussen zitten zodat ik niet 2 dagen achter elkaar biceps train.
Alle sugesties zijn welkom BvD

From Aruba :)
 
Train je je schouders en benen ook?

Combinatie kan op beide manieren. Net wat jij het fijnste vind, en het meeste resultaat mee boekt. Zul je toch zelf moeten uitdokteren.
 
idd uitzoeken. alleen GEEN benen en rug samen trainen, dit omdat dit beide erg grote spiergroepen zijn (heeft met je bloedstroming te maken).
 
Laatst bewerkt:
dubbelpost
 
Back
Naar boven