MuscleMeat

Wat is nou de beste tijd om na het eten vet te verbranden.

Bezoekers in dit topic

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
1.397
Waardering
2
Ik wil eigenlijk weten wanneer nou de beste tijd is op cardio vet te verbranden.
Ik weet dat cardio in de ochtend op je nuchtere maag het beste is, alleen lukt het mij niet om te s ochtends te doen.
Daarom ga ik altijd 1,5 uur na het eten s'avonds cardio (fietsen) op lage hardslag (220 - leeftijd en dan tussen de 60 en 70% van je hartslag fietsen.
Maar nu vraag ik mij af is dit wel zo slim of kan ik ook gelijk na het eten cardio om vet te verbranden of is het inderdaad beter om even te wachten en hoe lang moet ik wachten?

Hoe gaan jullie hiermee om?
 
gelijk na het eten cardioen? je hebt kans dat je maaginhoud er weer uitgaat, via dezelfde weg als deze er in kwam..

Doe je wel intervaltraining ipv eenzelfde inspanning?
 
Nee, ik fiets gewoon 40 minuten achter elkaar op hartslag.
 
om in verhouding meer vet te vrebranden: 1 minuut voluit, 1 minuut rustig, i munnt voluit, 1 minuut rustig (of een ander interval. bij cardioapparaten zijn vaak interval programma's voorgepogrammeerd)
 
He , dit is nieuw voormij, kun je hierdoor meer vet verbranden. Ik dacht altijd dat je juist op een lage intentie moet fietsen.
 
nee. het is bewezen dat interval beter is. voor zowel vetverbranding als verbetering van de algehele conditie.

Spinning, RPM en Body Attack is daarom ook op interval gebasseerd
 
Back
Naar boven