XXL Nutrition

Wat is nou mooi gespierd ?

Pitt

Cool Novice
Waardering
0
Ik wil ff wete wat de mense hier nou mooi gespierd vinde is dat Vin Diesel bijvoorbeeld of Edward Norton in American history X meesterlijke film trouwes. laat ff een berichtje achter

Zoals Vin Diesel is ongeveer mijn doel... een vriendin vond hem een goddelijk lichaam hebben :D

yup de mijne ook, Vin is rond 85-90 KG, dus het moet haalbaar zijn..

ga ook voor Vinny. niet te breed en overdreven gespierd.
ik ga voor een mooi goed gespierd atletisch figuur

edit: vinny diesel dan he;) :D

Vin Diesel/ BOS

Hoe lang is vin diesel eigenlijk?

ik heb vin diesel nooit zonder shirt gezien dus ik kan t niet weten, dat van brad pitt in fightclub (hoewel t schijnt dat hij t niet was) vind ik wel mooi maar iets teweinig spieren.

Vin Diesel alleen dan droger!!!

en harder...

:D

en groter...

Sprinters op de nummers 100 meter en 110 meter horden (Atletiek). Colin Jackson, Lindford Christie, Dwayne Chambers. Vooral die Britse sprinters hebben een goede overall spierdefinitie.

Amerikaanse sprinters zijn meestal te blokkerig.

Tja, er zijn gewoon verschillende manieren van gespierd. Toch ben ik van mening dat een mooi afgetraind lichaam, meer het credo krijgt van 'gespierd' ongeacht hoe groot en massief je bent. Als je supergespierd lichaam verborgen gaat onder een dikke laag vet, zien anderen je gewoon als dik. Maar ja, wat is mooi gespierd is bij de meesten bodybuilders gewoon een kwestie van smaak.

Originally posted by Man-Mountain
ik heb vin diesel nooit zonder shirt gezien dus ik kan t niet weten, dat van brad pitt in fightclub (hoewel t schijnt dat hij t niet was) vind ik wel mooi maar iets teweinig spieren.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

moet je eens kijken bij de laatste pic, bij de anterior delt....dat wil ik ook !

Toch vind ik de hele hype rondom Vin Diesel altijd een beetje overdreven. OK; hij heeft een goede fysiek. Maar zo overdreven afgetrained vind ik hem nou ook weet niet. En daarbij wil ik zijn benen wel eens zien want volgens mij is dat niet zo veel soeps. Vind het zowieso dom als mensen hun benen verwaarlozen.

unflexed jah

Mmm das 6cm meer dan ik unflexed... er is nog toekomst voor me :D:D

Vin heeft gewoon een body voor de moppies

[offtopic]Hey Juriaan ben jij dat op de foto?[/offtopic]

Ik denk dat de meeste vrouwen Vin misschien iets te vinden? Of zou ik het mis hebben... ?

Denk dat je het mis hebt... :)

Er is niet echt een defenitie van 'mooi gespierd' denk ik. De 1 vind Jay Cutler mooi gespierd en de ander Vin Diesel. Ik denk dat jij wat meer doelt op het zogenaamde 'athletisch gespierd' :)

Zoals Juriaan zegt, zn body is gewoon aantrekkelijk voor de wijven. :)

Terug
Naar boven