AndroidHealthClinic

wat is (on)gezonder? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Wat is minder ongezond?

4 weken dagelijks 4 caps 1-ad slikken?
8 weken wekelijks 250 mg Test injecteren?

Thanx
 
Originally posted by Renzo
Denk het eerste (-:
--> Maar ik bedoelde natuurlijk het tweede.
Denk dat lage doseringen test best relatief veilig zijn.
 
Originally posted by Juriaan
Wat is minder ongezond?

4 weken dagelijks 4 caps 1-ad slikken?
8 weken wekelijks 250 mg Test injecteren?

Thanx

Voeg dan ter vergelijk aan dit rijtje toe:

Dagelijks 3 glazen bier/wijn etc.
 
Eerlijk gezegt denk ik het tweede. Beide zullen je endocriene systeem een klap geven, en je eigen test drukken. 1-AD moet de lever paseren, injecteerbare test niet. Bij de test-kuur heb je een post-cycle, bij de 1-AD niet. So guess what...

Maar 250mg test lijkt me wel wat weinig :p
 
Maar bekijk het eens anders, je wilt 10 kilo zwaarder worden bv. hoe vaak moet je daar een test kuur voor doen en hoe vaak met prohormonen spelen?? dan is test. veel effectiever, dan ben je er in 1 kuur, goed nakuren en een jaar rust erna.. terwijl je mischien wel 3-4 keer 1ad moet gebruiken om hetzelfde resultaat te bereiken.. snap je waar ik heen wil. ik wil as niet promoten of gezond verklaren, maar ik denk dat menigeen te licht over prohormonen denkt.

de vraag is alleen als we jou situatie bekijken, hoe zit je voeding, flink bulken heeft niks uitgericht zei je al. dan vraag ik me af hoe heb je gegeten,m getraind, gerust, enz. pak je met test. 10 kilo dan zal je voeding zo moeten zijn dat je dat kan onderhouden, anders ben je het 6 maanden later allemaal kwijt.
 
wat noem jij ongezond?
je lever zal niks voelen van die injecties.
 
Neen maar de testikels wel
 
Back
Naar boven