Fitness Seller

wat is schadelijker: drugs of anabolen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

konijn1984

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 okt 2003
Berichten
283
Waardering
0
ik had een tijdje geleden een discussie met drugsgebruikers over wat schadelijker voor je zou zijn, hun vonden anabolen schadelijker en mij leek drugs schadelijker.

wat is jullie mening daarover en met drugs bedoel ik echt hardcore drugs (coke, xtc ghb, lsd, speed etc)
 
Ik denk dat party drugs veel slechter zijn ja, bovendien is een kuur maar voor beperkte tijd.
 
Ligt toch echt aan de gebruiker

Heroine schijnt bijv. nog niet eens heel erg slecht op zich voor je te zijn, alleen het sloopt je omdat je er niet meer vanaf kan blijven.

Met wat lichtere middelen als XTC heb je helemaal niet zo'n last van zware verslaving, maar lijkt me wel een stuk slechter voor je lichaam weer..
 
drugs zijn imo schadelijker.. en bovendien bereik je met het gebruik van partydrugs geen moer :)
 
ECLIPSE zei:
drugs zijn imo schadelijker.. en bovendien bereik je met het gebruik van partydrugs geen moer :)

Nouww een geweldige avond misschien? ;)
 
precies

al zijn anabolen schadelijker, bb ers leven over het algemeen wel gezonder
 
Idd het gezonde eten compenseerd het juice gebruik weer heej ;)
 
het is allebei ****ed up bij onverstandig gebruik.

al leg je bij drugs veel eerder het lootje (overdosis)
 
ach ja, ik laat nu (lees: doe een poging tot) telkens een maand of 3 tussen max 4 snoepjes op een avond/nacht... Denk zelf dat dat ook niet al te extreem is voor je lichaam :p
 
Mars zei:
Idd het gezonde eten compenseerd het juice gebruik weer heej ;)

dit is nou echt een zinloze discussie, waarin iedereen weer naar zichzelf toe redeneert.
zinloos dus.....
 
Hej bilridder ik zet er niet voor nix een knipoog achter.
 
Mars zei:
Nouww een geweldige avond misschien? ;)

ja en wat bereik je daarmee?? :P misschien moet ik het anders verwoorden.. op langere termijn bereik je geen moer met partydrugs?? zoiets dan?? ;)
 
LSD en GHB doen lichamelijk vrijwel niets met je qua schadelijkheid. GHB schijnt zelfs bij een Winstrol kuur een toegevoegde waarde te hebben omdat je meer groeihormoon aanmaakt.

LSD doet lichamelijk ook niets, maar kan een zeer heftige ervaring geven die geestelijk hard aankomt!

Speed pleegt gewoon roofbouw op het lichaam, een sleutelpuntje vreet je massa alweg waar je bijstaat. En eten krijg je niet weg, en al krijg je het weg, wordt het niet goed opgenomen, want je lichaam is bezig de amfetamine te verwijderen uit je lichaam.

XTC valt op zich mee als je er heel veel zoets bij drinkt en niet continue danst en ervoor en erna goed uitrust en eet.

Coke valt ook mee, lichamelijk, maar juist in het lege gevoel erna heb je een sterke zin je geluksgevoel weer op te wekken met een nieuwe snuif. En tolerantie is er ook meteen, het begint met een sleutelpuntje, maar al gauw zijn het lijnen.

En heroine doet vrijwel niets, je zou dagelijks kunnen chinezen zonder dat je er lichamelijk aan ten onder gaat. Alleen je wordt goed ziek erna (lijkt op een zware griep) en die gaat weg zodra je weer gebruikt. En je wilt continue in die roes blijven.

AS en gewone drugs gaat niet samen!! Spiermassa opbouwen en recreatieve drugs gebruiken zijn met elkaar in tegenspraak.

IK vind, dat als je kuurt, dat je dan volledig afstand moet nemen daarvan. Als je dat niet wilt of kunt moet je gewoon niet kuren.
 
Marky zei:
LSD en GHB doen lichamelijk vrijwel niets met je qua schadelijkheid. GHB schijnt zelfs bij een Winstrol kuur een toegevoegde waarde te hebben omdat je meer groeihormoon aanmaakt.

LSD doet lichamelijk ook niets, maar kan een zeer heftige ervaring geven die geestelijk hard aankomt!

Speed pleegt gewoon roofbouw op het lichaam, een sleutelpuntje vreet je massa alweg waar je bijstaat. En eten krijg je niet weg, en al krijg je het weg, wordt het niet goed opgenomen, want je lichaam is bezig de amfetamine te verwijderen uit je lichaam.

XTC valt op zich mee als je er heel veel zoets bij drinkt en niet continue danst en ervoor en erna goed uitrust en eet.

Coke valt ook mee, lichamelijk, maar juist in het lege gevoel erna heb je een sterke zin je geluksgevoel weer op te wekken met een nieuwe snuif. En tolerantie is er ook meteen, het begint met een sleutelpuntje, maar al gauw zijn het lijnen.

En heroine doet vrijwel niets, je zou dagelijks kunnen chinezen zonder dat je er lichamelijk aan ten onder gaat. Alleen je wordt goed ziek erna (lijkt op een zware griep) en die gaat weg zodra je weer gebruikt. En je wilt continue in die roes blijven.

AS en gewone drugs gaat niet samen!! Spiermassa opbouwen en recreatieve drugs gebruiken zijn met elkaar in tegenspraak.

IK vind, dat als je kuurt, dat je dan volledig afstand moet nemen daarvan. Als je dat niet wilt of kunt moet je gewoon niet kuren.

Die dingen die jij zegt kloppen gewoon voor zover ik weet (maar ik weet er ook niet zoveel van), Veel mensen roepen gelijk , al je het bijv. vergelijkt met alcohol drinken "NEE xtc pillen zijn veel slechter man!" en als je dan vraagt waarom, of waar ze dat vandaan hebben dan is het "algemeen bekend" of "dat is toch gewoon zo man". :D word je wel is moe van.
 
Idd ik word zo ontzettend moe van lui die kritiek hebben op juice en zich wel elk weekend de tiefus inzuipen.
 
Mars zei:
Idd ik word zo ontzettend moe van lui die kritiek hebben op juice en zich wel elk weekend de tiefus inzuipen.
Ja en als reden dat het slechter zou zijn geven ze vaak "man je moet het inspuiten! denk nou zelf na man! naalden!!"
LOL :rolleyes:
die vind ik nog het allermeest triest.
 
Marky zei:
Speed pleegt gewoon roofbouw op het lichaam, een sleutelpuntje vreet je massa alweg waar je bijstaat. En eten krijg je niet weg, en al krijg je het weg, wordt het niet goed opgenomen, want je lichaam is bezig de amfetamine te verwijderen uit je lichaam.

is dat zo, er zijn mensen die het in de cut gebruiken :cool:
 
het is allemaal slecht jongens, laten we geen verstoppertje gaan spelen.
 
konijn1984 zei:
ik had een tijdje geleden een discussie met drugsgebruikers over wat schadelijker voor je zou zijn, hun vonden anabolen schadelijker en mij leek drugs schadelijker.

wat is jullie mening daarover en met drugs bedoel ik echt hardcore drugs (coke, xtc ghb, lsd, speed etc)

Hangt ervan af wat je gebruikt en hoe je het gebruikt.

Wat versta je onder anabolen ? AAS zijn relatief safe, je moet al veel doen om echt acute directe schade aan te brengen. Maar IGF-1, insuline, HGH zijn toch al middelen die een zeker rechtstreeks risico inhouden. Op lange termijn kunnen meeste AAS met mogelijk exceptie voor testosteron en boldenone, problemen veroorzaken, vooral hart- en vaataandoeningen. Veilig gebruik doet die kans dalen.

Hetzelfde geld echter voor party drugs. XTC bijvoorbeeld is een tamelijk zelf-limiterende drug, die voor iemand die er verstand van heeft perfect veilig te gebruiken valt. Dat kan uiteraard niet gezegd worden van speed, coke of heroine. Die dingen houden gewoon een zeer ernstig gevaar voor acute schade in, zeker door hun verslavende capaciteiten, die ervoor zorgen dat er ook problemen komen door chronisch gebruik.

Zoals ik van XTC kan zeggen dat het van een matig gevaarlijke drug, naar een mild en compleet schadeloos product kan gemaakt worden simpelweg door educatie, kun je het omgekeerd soms ook zeggen. Marijuana bijvoorbeeld is een drug die verkeerdelijk als safe wordt aanzien, terwijl het heel wat onderhandse problemen kan veroorzaken, met name versterken van andere verslaving, sterk mentaal verslavend en heeft acute gevolgen op het geheugen. veel lange termijn effecten ervan blijven een raadsel.
 
Big Cat zei:
Wat versta je onder anabolen ? AAS zijn relatief safe, je moet al veel doen om echt acute directe schade aan te brengen. Maar IGF-1, insuline, HGH zijn toch al middelen die een zeker rechtstreeks risico inhouden. Op lange termijn kunnen meeste AAS met mogelijk exceptie voor testosteron en boldenone, problemen veroorzaken, vooral hart- en vaataandoeningen. Veilig gebruik doet die kans dalen.

Kan je dat misschien toelichten?
 
Back
Naar boven