XXL Nutrition

wat is schadelijker: drugs of anabolen?

Bezoekers in dit topic

Yzord zei:
Hoe verklaar je dan dat ik niet ben geaccepteerd als bloeddonor? Hun gaven aan kleine sporen van lsd in mijn bloed te hebben gevonden en volgens hun blijft dat je leven lang in het bloed zitten. Ik wil je gerust geloven, maar een bron welke jouw verhaal ondersteunt zou ik fijn vinden.
Lijkt me heel sterk, een LSD-test is redelijk gecompliceerd en er wordt eigenlijk nooit op getest. Kijk eens op deze pagina onder het kopje 'drug testing' :

http://peyote.com/jonstef/lsd.htm

Er wordt nergens gesproken over lange opspoorbaarheid van LSD, wel over een max. van 40 dagen maar dat was waarschijnlijk een typo van Albert Hoffman. Hoffman is de uitvinder van LSD-25.

Ook andere bronnen hebben het over 1-4 dagen.

Als het je levenlang aanwezig blijft dan hadden ze het bij mij ook al lang moeten vinden, heb een aardige historie met LSD. Heb ooit een zeer uitgebreide screening gedaan voor een medicijntest, er werd geen melding gemaakt dat er sporen LSD-25 gevonden zijn. Andere bloedtests ervoor en erna hebben ook nooit iets gevonden.
 
hier een goede pagina met goede info over drugs.http://www.erowid.org/
Drugs en anabolen hebben een aantal dingen gemeen:
- je kan ze veilig gebruiken ALS je jezelf vantevoren goed informeert en je je gezond vertsand gebruikt.
- sommige drugs (en anabolen) moet je gewoon NOOIT gebruiken. De risico's zijn eenvoudig weg te groot. Crack is hier een goed voorbeeld van. Heroïne ook.
Als je wilt weten waarom je ze nooit wilt gebruiken: hang een dagje rond bij de junkenopvang in een grote stad bij jou in de buurt.:eek:
 
Leviathan zei:
Als je eens iets recreatiefs wil gebruiken kun je het het beste bij een joint of ghb of evt wat lsd houden.

Van die 3 is GHB lichamelijk gezien het minst schadelijk, gevolgt door lsd en de wiet.

lsd vind ik nou niet iets om aan te raden!

de risico's van lsd gebruik zijn toch wel groter dan een enkele keer een xtc pilletje.
 
Mooi,steek ik er nog eentje op! :D
 
2hard2die zei:
lsd vind ik nou niet iets om aan te raden!

de risico's van lsd gebruik zijn toch wel groter dan een enkele keer een xtc pilletje.


Dat zou ik nu ook niet zeggen want weet jij wat er in dat pilletje zit? En zoals EricR reeds aangaf in zijn post hangt veel af van de mentale achtergrond van de gebruiker.
 
EricR zei:
Bron? Enige wat er kan optreden is een flashback, maar dat is een geheugen effect en niet lichamelijk. LSD zelf is binnen 72 uur uit je bloed. Probleem van de meeste illegale drugs is dat er bij de synthese stoffen vrijkomen die zorgen voor onzuiverheden in het eindproduct. Dit is bij LSD een zeer lage hoeveelheid omdat de normale dosis LSD zeer laag is. Bij bijvoorbeeld MDMA synthese is dat veel hoger, de afvalstoffen daarvan worden dan ook opgeslagen in je lichaam. Overigens zonder psychotrope nawerking.

Iemand met aanleg voor psychoses kan beter van LSD afblijven, dat is vragen om problemen. Maar bij normaal gebruik zullen er weinig problemen optreden na het gebruik van LSD, mythes over bad trips en zwaar geflipte gebruikers ten spijt. Natuurlijk gaat het wel eens mis, maar dat gebeurt ook met een spacecake of met XTC gebruik. Het ligt meer aan de gebruiker dan aan het middel.

klopt, het ligt aan de (geestelijke) gesteldheid van de gebruiker, maar lsd kan dus wel ervoor zorgen dat je plots die grens over gaat en psychotisch wordt. In zulke gevallen is er meestal een lichamelijke aanleg geweest, en is de lsd de trigger,
echter als de persoon het niet had gebruikt , had het "gebrek" een heel leven lang achter gesloten deuren van de geest kunnen blijven
en had die persoon nooit geweten aanleg te hebben voor psychoses en een normaal leven kunnen leiden.
 
The rebel zei:
Dat zou ik nu ook niet zeggen want weet jij wat er in dat pilletje zit? En zoals EricR reeds aangaf in zijn post hangt veel af van de mentale achtergrond van de gebruiker.

Pillen kun je nog steeds laten testen en een verstandige gebruiker doet dat altijd!
 
2hard2die zei:
lsd vind ik nou niet iets om aan te raden!

de risico's van lsd gebruik zijn toch wel groter dan een enkele keer een xtc pilletje.

De risico's van LSD zijn vooral geestelijk. Dagelijks gebruik zal vaast niet ok zijn, maar als je ziet om wat voor gebruikshoeveelheden we het hebben met LSD dan kan het bijna niet heel erg zijn voor je lichamelijke gezondheid om het heel af en toe te doen.
 
2hard2die zei:
Pillen kun je nog steeds laten testen en een verstandige gebruiker doet dat altijd!


Een verstandige druggebruiker :rolleyes: Geloof mij, ik heb in dat wereldje gezeten en weinigen gaven daar blijk van een groot verstand op het vlak van gebruik.


Begin jaren '90 kon je nog nergens pillen laten testen maar de algemene kwaliteit lag toen wel veel hoger.
 
LSD is lachen en relaxed. Veel relaxter gevoel als bv mdma.

Als ik acid heb genomen heb ik zin om lekker op de bank te liggen spacen. Als ik een sterke mdma pil heb gehad wordt ik onwijs onrustig en kan ik mn benen niet eens stil houden.

Beide is wel fijn, maar voor een relaxte avond is acid een betere keus.
 
Het is allebei gewoon slecht omdat het een onnatuurlijk hoge concentratie is van een lichaamseigen stof ( of een stimulant van ), dus op lange termijn slecht .

Wat er slechter is en wat niet hangt af van je eigen gebruik , duur ect .

Maar af en toe zal je niet doden denk ik ....
 
Ik kan wel zeggen dat goede MDMA kristal echt zuiver is hoor. Als je een normale tolerantie hebt en je slikt tussen de 120 mg en 150 mg, geeft dat echt een overweldigende ervaring. Niet iets voor binnenshuis IMO.

Acid is juist tegenovergestelde, zeker de eerste keren thuis doen. 100 microgram is dan voor beginners al best sterk. Alles tussen 300 en 400 microgram geeft een krankzinnige trip. Beschrijft ook Albert Hoffman in "LSD, my problemchild".
 
Marky zei:
Ik kan wel zeggen dat goede MDMA kristal echt zuiver is hoor. Als je een normale tolerantie hebt en je slikt tussen de 120 mg en 150 mg, geeft dat echt een overweldigende ervaring. Niet iets voor binnenshuis IMO.

Acid is juist tegenovergestelde, zeker de eerste keren thuis doen. 100 microgram is dan voor beginners al best sterk. Alles tussen 300 en 400 microgram geeft een krankzinnige trip. Beschrijft ook Albert Hoffman in "LSD, my problemchild".
allemaal mooi zo'n uitleg , maar de meeste " gebruikers " kopen hun stimulantje gewoon ergens in een disco of ergens van een lokale dealer die wel weer de beste troep in huis heeft

al bij al weet je bijna nooit wat erin zit " zat " en de meeste vonden het wel goed als ze enkele uren totaal van de kaart waren
 
Yzord zei:
LSD kan je lichamelijk zeer hard slopen. LSD blijft je gehele leven in je bloed zitten en de kans op een bad trip is je gehele leven aanwezig. In de vorm van stress, andere verslavingen of visuele veranderingen kan het lichamelijk best veel schade aanbrengen

niet in je bloed, maar in je ruggenmerg ;)
 
At Little Me, ja dat is inderdaad zo. Maar er is goede MDMA poeder in omloop hoor. Met zo'n typisch love-space effect. Moet zeggen dat ik dat bij pillen veel minder tegenkom.
 
Big Cat zei:
Niet waar, want 75% van de tabletten die op de zwarte markt verkocht worden bevatten te weinig MDMA. Soms tot 3 maal te weinig. De manieren om MDMA te maken zijn ook veelvuldig, afhankelijk daarvan ontstaan verschillende racemische mengsels met betere of minder goede effecten.

Als je een tablet op de markt kan brengen die garandeert dat er zoveel inzit als dat je zegt dat er inzit, op een gecontroleerde herhaalbare manier gemaakt, ga je die makkelijk kunnen verkopen voor 5-6 euro per tablet. Want zo gaat het op de zwarte markt ook. De echt goede krijgen een betere naam, en worden al snel verhandeld voor 7-8 euro het stuk. Want als je van je andere er 3 moet nemen, lig je ook aan 9 euro.

Ben het toch niet helemaal met je post eens BC. Miss dat jouw info geldt voor Belgie maar in Nederland gaat jouw vlieger toch echt niet op. Om te beginnen ligt de gemiddelde hoeveelheid mdma per pil in Nederland op 83 mg. Het is dus grote onzin dat 75% te weinig mdma bevat want de sweetspot van de gemiddelde gebruiker ligt tussen de 70 en 90 mg.

Verder plaats ik zeer grote vraagtekens bij jouw prijsstelling. Echt goeie pillen die verhandeld worden voor 7-8 euro? Ik mag hopen dat je dit niet uit praktijkervaring hebt want in Nederland gebeurt dit toch echt niet hoor!Hooguit dat je op een party de hoofdprijs betaald, maar dan nog is dat max 5 eu. :)


Daar slikken we er nog maar 1 op :rocker:
 
Het meeste snoepgoed in Belgie komt alsnog uit Nederland. Maar dan klopt BC's stelling alsnog niet, en dat weet ik uit ervaring.

Niet dat ik connecties bij div. xtc labs heb, maar ik ken de kwaliteit wel aardig die rondgaat.
 
Ik hoor het al echte sport lui hier op DBB :rolleyes: :D
 
Net als voor alles geld dat met name de manier waarop gebruikt wordt bepalend is voor de mate van schadelijkheid, niet het gebruik zelf.
 
Back
Naar boven