AndroidHealthClinic

wat is statistisch gezien de beste eiwit-shake op de markt?

Bezoekers in dit topic

Sportfood.nl zei:
Statistisch is natuurlijk niet aan te tonen, maar degene die ooit Instone whey hebben gebruikt zullen kunnen beamen dat de prijs/kwaliteit erg gunstig ligt.
Prima smaak, mengbaarheid met 0 klonters, zeer hoogwaardige grondstoffen en streng gecontroleerde productieprocessen garanderen tevens een goede opneembaarheid door je lichaam.
http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=55&products_id=221

Het zou natuurlijk onzin zijn om te roepen dat deze de allerbeste is, want hoe controleer je dat? Maar deze behoort wel in het topsegment.

Is dit product uit de productie gehaald ofzo? Ik kom uhm namelijk niet tegen op de meeste amerikaanse supplementensites en zelfs op de homepage van Instone komt ie niet voor..... ???
 
Klopt, er zitten prohormonen in verwerkt.
 
:rolleyes: pro hormonen in je eiwit bij sterk gecontroleerde productieprocessen :scratch:

Welke merk Isolaat je pakt is niet zo van belang, er mag gewoon geen vet en kh in zitten dan heb je een goede. Dus geen Scitec die lijkt goedkoop maar is 3e rangs. Selecteer gewoon op prijs.
 
Mars zei:
Klopt, er zitten prohormonen in verwerkt.

Haha:D Dat zou wat zijn!

Nee, het verhaal is dat Europa op dit moment alleen het exclusieve recht heeft wat Instone Whey and gain betreft en ik weer het exclusieve recht in Nederland.

Het staat wel op deze Instone site:

www.instonenutrition.co.uk
 
lol, nou het zou de progressie niet in de weg staan!
 
Sportfood.nl zei:
Haha:D Dat zou wat zijn!

Nee, het verhaal is dat Europa op dit moment alleen het exclusieve recht heeft wat Instone Whey and gain betreft en ik weer het exclusieve recht in Nederland.

Het staat wel op deze Instone site:

www.instonenutrition.co.uk

Ik stond al verstel van de prijzen die jullie hadden. Exclusief in nl denk ik niet dat het helemaal klopt, een van de grootste importeurs heeft het al zeker een jaar in zijn assortiment.
 
Back
Naar boven