AndroidHealthClinic

wat is statistisch gezien de beste eiwit-shake op de markt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jorisssss

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 dec 2004
Berichten
348
Waardering
6
Ik drink al 4 maanden performance turbo mass gainer. Goei spul maar je wordt er wel een stuk vetter mee dan andere shakes heb ik al gemerkt.:(

Ik wil overstappen naar een ander merk. Een beter merk. Ik wil gewoon een goeie pot wei-eiwitpoeder hebben.

Prijs maakt ni uit zolang het maar het aller, állerbeste is!:D
Maar het probleem is dat ik dit totaal niet weet. Er zijn zo enorm veel merken met goeie kwaliteit verkrijgbaar. Wat is de allerbeste momenteel verkrijgbaar. Ik heb zonet een topic gelezen over goede merken maar weten jullie wat het allerbeste merk is?
 
Moved naar sups.
 
Volgens mij haal je weight gainers en whey shakes door elkaar. Je gebruikt nu een weight gainer om aan meer calorieën te komen. Je wilt dus whey-poeder hebben voor snelle eiwitopname? Ik heb nu de whey van XXL nutrition, is prima spul. 10kg Voor 150EUR, dat is zekers een prima prijs.
 
De beste shake zal echt geen wonderen bij je verrichten dus neem het niet zo nauw.
 
*Dit* is momenteel de aller, állerbeste. Als mijn gewone whey op is ga ik hem ook halen op aanraden van mijn grote vriend Rinus..
 
Ja maar het kost ook een vermogen voor een potje whey:rolleyes:.
Koop ik toch liever zo'n zakje whey voor 50 euri's...
 
Mugje zei:
Ja maar het kost ook een vermogen voor een potje whey:rolleyes:.
Koop ik toch liever zo'n zakje whey voor 50 euri's...

Ja dat wel. Maar als Rinus het zegt heb je geen keus. Dan heb je gewoon geen keus bro..
 
Brutez zei:
Ja dat wel. Maar als Rinus het zegt heb je geen keus. Dan heb je gewoon geen keus bro..
LOL!:D
 
tja Whey Isolaat is erg goed, let wel op er zijn ook isolaten die nog vet en kh bevatten dat zijn slechte isolaten.
 
Brutez zei:
Ja dat wel. Maar als Rinus het zegt heb je geen keus. Dan heb je gewoon geen keus bro..

Kruip hem nog verder in zen reet en ga een fanclub beginnen ofzo:rolleyes:
 
Isopure (Naure's Best) en Nectar (Syntrax) zijn statistisch gezien de beste;)

De pro's zweren al jaren bij Isopure, erg goed maar natuurlijk niet goedkoop..
 
Brutez, je maakt jezelf een beetje belachelijk, met je meer dan fanatieke geloof in Rinus. Ik begin bijna te denken dat dat Flexkamp iets van Scientology weg heeft.

Maar XXL is wel goed voor de prijs die je betaalt.
 
Waarom zou je een perfecte shake willen, er zijn wel belangrijkere zaken die je vooruitgang bevorderen.
 
Ja en ik meen het ook echt allemaal..

Mars zei:
Waarom zou je een perfecte shake willen, er zijn wel belangrijkere zaken die je vooruitgang bevorderen.
Wat dan?
 
Hoe kan je statistisch aantonen dat een shake de beste is? Er zijn uberhaupt geen statistieken die laten zien wat iedereen vindt van de shakes, wat de verkoopcijfers zijn of wat onderzoek kan aantonen op vlak van groei of spierbehoud. Dus het woord statistisch doet hier helemaal niet ter zake.

Het enige wat je kan vragen is wat gebruikers vinden van een shake. Natuurlijk is een heel dure isolaat beter omdat de eiwit puurder is, beter opneemt en minder overbodige stoffen bevat. Isopure is waarschijnlijk de top, maar het is imo echt te duur als je alleen daar op wil bouwen. Je kan het bewaren voor tijdens je dieet en enkel voor en na training. Goede alternatieven zijn idd van Olimp bijvoorbeeld, die een goede prijs/kwaliteit biedt.
 
Statistisch is natuurlijk niet aan te tonen, maar aan de hand van ingredientenlijst en de voedingswaardeanalyse is de RAW IRON whey wel één van de betere Whey producten op de markt..
Prima smaak, mengbaarheid met geen klonters, zeer hoogwaardige grondstoffen en streng gecontroleerde productieprocessen.
http://www.sportfood.nl/raw-iron-professional-whey/

Het zou natuurlijk onzin zijn om te roepen dat deze de allerbeste is, want hoe controleer je dat? Maar deze behoort wel in het topsegment.
 
Laatst bewerkt:
Prijs kwaliteit imo isopure.

Als je in glutamine gelooft is Optimum Nutrition gold whey goede optie.
 
Heb zelf Isopreme van Ultimate Nutrition.
Stukken goedkoper dan de Isopure van Natures best en ben er best tevreden over :)
 
Back
Naar boven