MuscleMeat

Wat is T3-T4-T5? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

beeldkijker

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2015
Berichten
2.811
Waardering
1.050
Lengte
1m83
Massa
86kg
Ik lees op verschillende forums en paginas over de T's.
Het zijn een soort van faburners denk ik? Ik vraag me af wat dit eigenlijk precies is. Valt het onder AAS? Veel mensen zeggen van niet en veel van wel.
Ik weet wel dat het tabs zijn die je moet slikken.

Hoe werkt zo een kuur en moet je er nog iets bij gebruiken, of kan het ook gewoon los genomen worden?
Ik hoor ook dat veel mensen het met clenbuterol gebruiken. En dit ook niet onder AAS zien. In hoeverre zijn deze 2 middelen schadelijk dan.

Moet je als je klaar bent met je kuur daarna ook nog iets gebruiken?

En natuurlijk de belangrijkste vraag :P : Werkt het ook echt? Vaak zijn fatburners een mentaal iets en zal het ongetwijfeld een beetje je honger stillen. Maar de verhalen die ik over dit soort producten hoor(t3-t4-t5-clen)
zijn vaak wat hoger.

Sorry voor de veel vragen maar kan het op internet niet zo snel ff goed uitgelegd vinden.
 
T3 en t4 schildklier
T5 en t6 zijn fatburners met ephedrine
 
T3 en t4 schildklier
T5 en t6 zijn fatburners met ephedrine
Wat is het precieze verschil dan, wat doen de t3 en t4? En die fatburners.. werken deze echt dan?
 
T4 word t3 als ik het goed hebt, verhoogt je stofwisseling , en ja ze werken echt
 
ephedrine werkt ja. het liefst gebruikt samen met caffeine voor het synergistisch effect.

lijkt ook vrij veilig te zijn tot zover we kunnen zien.

overigens is het veel mensen meer te doen om het eetlust onderdrukkende effect dan de verhoogde thermogenese, maar dat laatste is natuurlijk ook welkom
 
T4 word t3 als ik het goed hebt, verhoogt je stofwisseling , en ja ze werken echt
Okee okee, ik heb gelezen dan t3-t4 onder aas vallen en t5 niet klopt dat?
Stel je gaat een kuur doen word er aangeraden om het met iest anders te gebruiken of kan je ze ook gewoon los nemen?
 
T3 nooit los nemen..
Clen kan wel maar liefste met aas
 
Okee okee, ik heb gelezen dan t3-t4 onder aas vallen en t5 niet klopt dat?
Stel je gaat een kuur doen word er aangeraden om het met iest anders te gebruiken of kan je ze ook gewoon los nemen?

t3 en t4 zijn geen AAS (anabole androgene steroiden) want het zijn uberhaupt geen steroidhormonen, maar het zijn wel geneesmiddelen die je alleen op voorschrift kunt krijgen.
 
T3/4 zijn geen aas. En nee tis niet aan te raden deze te gebruiken zonder steroiden. T5 kan wel zonder.
 
T5 en T6 zijn idd geen aas maar fatburners met oa ephidrine en 1.3dmaa erin.

T5 eca Zion Labs:
250mg caffeine
150mg asprine
30mg ephidrine

T6 (T6-labs)
250mg caffeine
150mg asprine
50mg 1.3 dmaa
30mg ephidrine
 
t3 en t4 zijn geen AAS (anabole androgene steroiden) want het zijn uberhaupt geen steroidhormonen, maar het zijn wel geneesmiddelen die je alleen op voorschrift kunt krijgen.
T3 nooit los nemen..
Clen kan wel maar liefste met aas
Okee dan snap ik dat, maar hoe zit dat met T5 dan? ik begreep dat die ook niet legaal zijn in nederland? Maar toch wel een heel populair product omdat zoals net bevestigd wel zn werk doet.
 
de naam t5 is trouwens gewoon een marketing dingetje om te proberen mee te liften op de bekende thermogene effecten van t3 en t4, het is verder heel wat anders

t3 en t4 zijn respectievelijk thyrosineresiduen met 3 of 4 jodides eraan gebonden
 
Komt omdat ephedrine sinds een paar jaar op de doping lijst staat.. Daarom is het nu verboden in nl..
 
Okee dan snap ik dat, maar hoe zit dat met T5 dan? ik begreep dat die ook niet legaal zijn in nederland? Maar toch wel een heel populair product omdat zoals net bevestigd wel zn werk doet.

ephedrine is inderdaad niet meer legaal in nederland en een populaire thermogenic, dus je zult het uit het buitenland moeten bestellen of 'iemand moeten kennen' ;)
 
Komt omdat ephedrine sinds een paar jaar op de doping lijst staat.. Daarom is het nu verboden in nl..
Okee het is dus verboden in wedstrijdverband neem ik aan dan? Je kan het wel gewoon nog gebruiken voor als je je vp% wilt verlagen? Maar dan wel via een omweg zien te krijgen neem ik aan.
de naam t5 is trouwens gewoon een marketing dingetje om te proberen mee te liften op de bekende thermogene effecten van t3 en t4, het is verder heel wat anders

t3 en t4 zijn respectievelijk thyrosineresiduen met 3 of 4 jodides eraan gebonden
Snapte ff niet wat je zei maar na de woorden gegoogled te hebben snap ik het :P
 
Okee het is dus verboden in wedstrijdverband neem ik aan dan? Je kan het wel gewoon nog gebruiken voor als je je vp% wilt verlagen? Maar dan wel via een omweg zien te krijgen neem ik aan.

Snapte ff niet wat je zei maar na de woorden gegoogled te hebben snap ik het :P
ik had je de links al gepost... ff lezen maat, dan had je op de meeste vragen al antwoord... ;)
 
Gewoon ff Googelen naar t5.. Is makkelijk te krijgen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven