AndroidHealthClinic

Wat is volgens jullie de beste massabouwer van a.s.

Bezoekers in dit topic

BB-girl

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2005
Berichten
105
Waardering
0
Hoi,

Ik ben namens mijn vriend op zoek naar een goede massabuilder, hij heeft al vaak deca gebruikt, ook boldenone heeft hij gebruikt. Nu wil hij wat anders, iets om in de winter mee te bulken.

Wie heeft dus ervaring met een a.s. of combi anders dan deca of boldenone, wat tot positieve heeft resulteerd. :D

alvast bedankt voor de reacties!!
 
BB-girl zei:
Hoi,

Ik ben namens mijn vriend...

:rolleyes: nice ben niet de enige die over een vriend praat :p
 
Laatst bewerkt:
heb nog niet heel veel as ervaring. maar voorzover aanwezig gaat de voorkeur uit naar combi test en tren.
 
Haha, apparte vriend heb je...die z'n vriendin maar eens laat gaan uitzoeken wat hij in z'n volgende kuurtje zal gaan gebruiken.

Maar test is een ouwe vertrouwde en daar heb jij ook profijt van als hij er geil van wordt ;)
 
Haha, nou dat heb ik nu ook al hoor, hij is nu aan de boldenone :p
 
Navy zei:
voedsel, maja dat is geen AS.
Test Oxy Dbol Tren.


Voedsel dat begrijp ik ja, ik heb hem ook al om een goed dieet gezet dus...
jaja dat vriendje van mij wordt verwend
 
Test-Dboll
Test-Oxy
Test-Tren
Test alone
 
Helemaal mee eens!

Zonder test geen knappe kuur.
 
test is lekker :D
 
BB-girl zei:
Hoi,

Ik ben namens mijn vriend op zoek naar een goede massabuilder, hij heeft al vaak deca gebruikt, ook boldenone heeft hij gebruikt. Nu wil hij wat anders, iets om in de winter mee te bulken.

Wie heeft dus ervaring met een a.s. of combi anders dan deca of boldenone, wat tot positieve heeft resulteerd. :D

alvast bedankt voor de reacties!!
Waarom eigenlijk nooit geen test? Daarmee heb je ook meteen het antwoord op je vraag :) En als deze persoon gaat stacken dan zou ik zeggen winterbulk cycle met test enth en oxy
 
Ik vind mijn kuurtje wel lekker:D

Maar effe serieus:
1) Test is de basis
2) Deca of Tren maakt bij de meesten dan de kuur compleet
3) optie is kickstart met dboll of oxy
 
Laatst bewerkt:
Nee idd....boldenone in een massakuur zou ik persoonlijk puur en alleen maar zetten voor de eetlust want vd rest voegt het niet zo heel veel toe imo.

Ik ga voor de opties van Big T en Ikke....

Meer voor die van Ikke omdat ikzelf gek word van oxy maar het is zeker DE kiloklapper.
 
hoe zou een kuurtje met test,tren en oxy eruit zien dan?just curious,mischien iets voor mijn volgende...
 
Ligt beetje aan je ervaring met a.s
Welke doseringen je al gewend bent etc.

Met de gevorderde kuurtjes zit je met test gauw tussen de 500 en 1000 mg in
En met de tren tussen 400 en 800 in.
 
Ja denk dat ik mijn vriend dan ook test enth en oxy aanraad.

Hij heeft al best veel ervaring met a.s. dus ik vrees dat de dosering toch wat hoger zal moeten dan.

Oxy vind ik wel minder ik weet dat het een goede massabuilder is maar weet ook dat het 1 van de meest schadelijke a.s. is omdat het ook een orale a.s. is.

Wat raden jullie aan, wat betreft doseringen?
 
Back
Naar boven