AndroidHealthClinic

Wat is volgens jullie de beste massabouwer van a.s. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

waarom proviron?
Pak dan gelijk liquides, femera of aromasin als je gevoelig bent.
 
met ikke eens, in dat geval zou ik duidelijk een sterk anti-e nemen, ook omdat hij wat hoger in zijn hoeveelheden moet gaan zitten.

aangezien hij dit jaar al twee keer gekuurd heeft (vind ik een prestatie op zich hoor medio juli) raad ik hem sterk aan toch zeker wel drie maanden rust aan te houden.

ik zou in zijn geval aan het volgende denken:
wk 1: 1500 mg test enant. + 800 mg tren enant
wk 2 t/m 8: 750 mg test enanth + 400 mg tren enant
wk 1 t/m 11: 0,5 ml liquidex ed
wk 12 t/m 15: 50 mg clomid + 20 mg nolva

evt. wk 9 t/m 11 50 mg winnie tabs ed als overbrugging naar je nakuur, vind ik altijd wel lekker
 
Latin spirit zei:
met ikke eens, in dat geval zou ik duidelijk een sterk anti-e nemen, ook omdat hij wat hoger in zijn hoeveelheden moet gaan zitten.

aangezien hij dit jaar al twee keer gekuurd heeft (vind ik een prestatie op zich hoor medio juli) raad ik hem sterk aan toch zeker wel drie maanden rust aan te houden.

ik zou in zijn geval aan het volgende denken:
wk 1: 1500 mg test enant. + 800 mg tren enant
wk 2 t/m 8: 750 mg test enanth + 400 mg tren enant
wk 1 t/m 11: 0,5 ml liquidex ed
wk 12 t/m 15: 50 mg clomid + 20 mg nolva

evt. wk 9 t/m 11 50 mg winnie tabs ed als overbrugging naar je nakuur, vind ik altijd wel lekker

De kuur ziet er goed uit zo !!! dankje


Wat betreft rust, dat probeer ik heb ook zo vaak uit te leggen maar er zijn van die mannen op de sportschool die lopen te roepen dat het zonde is om te stoppen omdat je dan voor niets hebt gekuurd. Ik weet dat het nodig is om te stoppen maar ik als vriendinnetje van hem kan niet tegen 5 van die lompe gozers op... helaas... vandaar doe ik wat ik kan doen en zorg ik dat ie dan in ieder geval een goede kuur heeft :o :(

Misschien zijn er nog goede suggesties die ik dan kan geven, dat ik hem dat laat zien en dat ie het dan misschien door krijgt?! :rolleyes:
 
BB-girl zei:
De kuur ziet er goed uit zo !!! dankje


Wat betreft rust, dat probeer ik heb ook zo vaak uit te leggen maar er zijn van die mannen op de sportschool die lopen te roepen dat het zonde is om te stoppen omdat je dan voor niets hebt gekuurd. Ik weet dat het nodig is om te stoppen maar ik als vriendinnetje van hem kan niet tegen 5 van die lompe gozers op... helaas... vandaar doe ik wat ik kan doen en zorg ik dat ie dan in ieder geval een goede kuur heeft :o :(

Misschien zijn er nog goede suggesties die ik dan kan geven, dat ik hem dat laat zien en dat ie het dan misschien door krijgt?! :rolleyes:

oke... nou als je nog lang en gelukkig met je vriendje wilt blijven leven dan moet je hem toch aan z'n verstand gaan brengen dat een bepaalde off tijd absoluut noodzakelijk is. en als je weer een kuur nodig hebt om de resultaten van je vorige kuur vast te houden dan zit er iets niet goed in de voeding of het is grotendeels vocht geweest wat hij gegaind heeft.

begrijp je standpunt wel hoor, maar hou rekening met de volgende zaken bij langdurig gebruik zonder rustpauze:
- grotere kans op onvruchtbaarheid
- als hij echt een keer off gaat, pas dan krijgt hij een echte klap omdat het gewoon veel te lang duurt voordat je systeem weer op start
- grotere kans op kanker

dat is 1, 2, 3 wat bij mij opkomt.

succes
 
Mag de oude man ook even reageren? Op dit board zitten jongens (en blijkbaar tegenwoordig ook meiden) die echt alles over de theorie van as lijken te weten. Deze kennis halen ze van internet en uit boeken. Vervolgens wordt er volop op het eigen lichaam geexperimenteerd en eerlijk gezegd vallen de resultaten dan heel vaak enorm tegen. Mensen met bijnamen waarin termen als Monster Big of Freak voorkomen blijken jongens te zijn die niet aan bijvoorbeeld mijn eigen shape kunnen tippen die ik 21 jaar geleden al had toen ik zonder as de Lichtstad won! (Nee ik zeg niet dat ik daarna altijd clean ben gebleven, en daar gaat het nu niet om)
Rene praat over een rechtstreekse vergelijking van het ene middel met het andere, niet over stacks. En dan heeft ie misschien wel meer gelijk dan veel van jullie denken. Ik herken test boys van een kilometer afstand en de terugval na zo'n kuurtje is vaak gewoon lachwekkend. Geen enkel middel is zaligmakend, maar om altijd maar deca van tafel te vegen ten koste van de test is kortzichtig en gebaseerd op elkaar napraten.
Persoonlijk vind ik, nee fout, weet ik, dat heel veel jongens hier die zo druk bezig zijn met hun kuurtjes, niet 100% trainen en eten. Pas als je een basis hebt opgebouwd, en dan bedoel ik een echte basis waarmee je dus al met succes op een YBF NK kunt staan, dan kun je al die "kennis" eens voorzichtig aanwenden.
Wie kan mij verklaren dat met al die kennis van nu, al die middelen die er nu zijn, dat de podia steeds leger zijn en de gemiddelde kwaliteit (ik heb het niet over de uitschieters) absoluut niet hoger ligt dan 15 jaar geleden? Appie Steenbeek gebruikte voornamelijk Deca, hij werd wereldkampioen en stond op de Olympia en nog steeds zou hij met 2 vingers in zijn neus de lichtere klassen op een Holland winnen. gek toch

just my 2cnts
 
fromamsterdam zei:
Mag de oude man ook even reageren? Op dit board zitten jongens (en blijkbaar tegenwoordig ook meiden) die echt alles over de theorie van as lijken te weten. Deze kennis halen ze van internet en uit boeken. Vervolgens wordt er volop op het eigen lichaam geexperimenteerd en eerlijk gezegd vallen de resultaten dan heel vaak enorm tegen. Mensen met bijnamen waarin termen als Monster Big of Freak voorkomen blijken jongens te zijn die niet aan bijvoorbeeld mijn eigen shape kunnen tippen die ik 21 jaar geleden al had toen ik zonder as de Lichtstad won! (Nee ik zeg niet dat ik daarna altijd clean ben gebleven, en daar gaat het nu niet om)
Rene praat over een rechtstreekse vergelijking van het ene middel met het andere, niet over stacks. En dan heeft ie misschien wel meer gelijk dan veel van jullie denken. Ik herken test boys van een kilometer afstand en de terugval na zo'n kuurtje is vaak gewoon lachwekkend. Geen enkel middel is zaligmakend, maar om altijd maar deca van tafel te vegen ten koste van de test is kortzichtig en gebaseerd op elkaar napraten.
Persoonlijk vind ik, nee fout, weet ik, dat heel veel jongens hier die zo druk bezig zijn met hun kuurtjes, niet 100% trainen en eten. Pas als je een basis hebt opgebouwd, en dan bedoel ik een echte basis waarmee je dus al met succes op een YBF NK kunt staan, dan kun je al die "kennis" eens voorzichtig aanwenden.
Wie kan mij verklaren dat met al die kennis van nu, al die middelen die er nu zijn, dat de podia steeds leger zijn en de gemiddelde kwaliteit (ik heb het niet over de uitschieters) absoluut niet hoger ligt dan 15 jaar geleden? Appie Steenbeek gebruikte voornamelijk Deca, hij werd wereldkampioen en stond op de Olympia en nog steeds zou hij met 2 vingers in zijn neus de lichtere klassen op een Holland winnen. gek toch

just my 2cnts

je hebt het nu over jongens en meiden met wedstrijdambities, 99% heeft die namelijk niet maar wil wel gebruiken vandaar.

En al die theorie zal toch een keer in de praktijk moeten worden getest.

Maar ik begrijp je wel hoor :)
 
Navy zei:
Ik ben het wel met je eens dat er veel jonge jongens zijn die willen gaan kuren, en die totaal niet weten waarmee ze bezig zijn.
Ik keur het ook af, maar dat wil niet zeggen dat ik hun niet begrijp, welke jongen in de pubertijd wil nou niet een afgetraind lichaam?
Je ziet op TV niets anders, het is allemaal gespierd of dikke tieten wat de klok slaat.
Nietzo vreemd dat veel jongens/meisjes een minder waardigheidscomplex eraan overhouden.
Als jij je dan zo erger aan de zogenaamde niets wetende gebruikers hier, zorg dan voor een positieve bijdrage hier, anders kan je beter niets zeggen.

No offence verder,

Peace

precies is de schuld van onze maatschapij! anarchy baby yeah.. :D ..maarja is tevens een van de weinige dingen die we delen in onze maatschapij waar ik me zonder te zeuren bij aansluit :p ...

is dit topic nog niet klaar... ik d8t dat we er al lang over uit waren dat het test is :D
 
fromamsterdam zei:
. Ik herken test boys van een kilometer afstand en de terugval na zo'n kuurtje is vaak gewoon lachwekkend. Geen enkel middel is zaligmakend, maar om altijd maar deca van tafel te vegen ten koste van de test is kortzichtig en gebaseerd op elkaar napraten.

just my 2cnts

Vraag me wel af waaraan je een zgn testboy aan zou herkennen....ben ik zo lelijk geworden door de test dan? :D

Ben wel met je eens dat het ene middel gewoon beter werkt bij de één dan bij de ander en zelf ben ik de man van Testo EN Deca maar zou test toch iets boven deca verkiezen.

In deze discussie ben ik trouwens te persoonlijk geworden en Franky en ik hebben het inmiddels per PM bijgelegd dus dat is ook uit de wereld.

Nu is het weer tijd voor een shotje Testo! :p
 
Navy zei:
Wie ben jij om te zeggen dat veel jongens hier druk bezig zijn met hun kuurtjes maar hun voeding niet op orde hebben? Ken jij iedereen hier persoonlijk dan? ik vraag me af waarop je dat baseerd? wat is jou positieve bijdragen aan dit board dan?


Niet om het een of ander maar we reageren hier wel op een vraag van een meisje wiens vriend al vanaf jaar 1t/m 5!!!!!!!! zwaar heeft gekuurd toen nog een paar keer maar pas sinds hij met dit meisje gaat heeft zij hem aangespoord om goed te eten, trainen en te rusten!!!!! en dat na 10 jaar trainen!!! En dat bedoelt harry ermee, geen basis, gelijk die spuit erin. En dit geld voor veel mensen die trainen dus echt kort door de bocht is het niet. En dit geld natuurlijk niet voor iedereen dus NAVY relax!!
 
franky zei:
Niet om het een of ander maar we reageren hier wel op een vraag van een meisje wiens vriend al vanaf jaar 1t/m 5!!!!!!!! zwaar heeft gekuurd toen nog een paar keer maar pas sinds hij met dit meisje gaat heeft zij hem aangespoord om goed te eten, trainen en te rusten!!!!! en dat na 10 jaar trainen!!! En dat bedoelt harry ermee, geen basis, gelijk die spuit erin. En dit geld voor veel mensen die trainen dus echt kort door de bocht is het niet. En dit geld natuurlijk niet voor iedereen dus NAVY relax!!

Precies. Natuurlijk is het ieders vrije wil en hoef je niet perse wedstrijden te doen. Maar ik zeg dit niet om mezelf te roemen, ik weet gewoon uit ervaring dat veel jongens denken er alles aan te doen, maar dat is dan gewoon niet zo. Ik ben juist iemand met weinig genetische aanleg! Maar ik stond wel te kotsen tijdens het squatten en dat zie ik dus zelden of nooit meer. Als je een basis opbouwt heb je iets blijvends. Waarom voelen mensen zich aangevallen als ik het juist goed voor ze bedoel Ik ben gewoon van mening dat iedereen, zelfs met zeer slechte aanleg, een fysiek kan opbouwen zoals nodig voor een YBF wedstrijd Als je dat niet gelooft, moet je echt een andere sport kiezen.
 
fromamsterdam zei:
Precies. Natuurlijk is het ieders vrije wil en hoef je niet perse wedstrijden te doen. Maar ik zeg dit niet om mezelf te roemen, ik weet gewoon uit ervaring dat veel jongens denken er alles aan te doen, maar dat is dan gewoon niet zo. Ik ben juist iemand met weinig genetische aanleg! 1. Maar ik stond wel te kotsen tijdens het squatten en dat zie ik dus zelden of nooit meer. Als je een basis opbouwt heb je iets blijvends. Waarom voelen mensen zich aangevallen als ik het juist goed voor ze bedoel 2. Ik ben gewoon van mening dat iedereen, zelfs met zeer slechte aanleg, een fysiek kan opbouwen zoals nodig voor een YBF wedstrijd Als je dat niet gelooft, moet je echt een andere sport kiezen.


1. Dat zegt natuurlijk niets. IMO ben je dan bezig met afbouwen inplaats van opbouwen. Je traint voor spierschade niet voor lichaamsschade.

2. Mee eens, maar dat zeg je in elk topic waarin je post :D.
 
eduardjanssen zei:
1. Dat zegt natuurlijk niets. IMO ben je dan bezig met afbouwen inplaats van opbouwen. Je traint voor spierschade niet voor lichaamsschade.

2. Mee eens, maar dat zeg je in elk topic waarin je post :D.


Spierschade door de enorme intensiteit waarmee je traint ja! tot failure gevolgd door negatieven, voorvermoeien en dan supersetten daar ga je van kotsen. Niet omdat je "plotseling buikpijn krijgt" omdat je je niet lekker voelt dat is lichaamsschade en daarom moet kotsen...
 
eduardjanssen zei:
1. Dat zegt natuurlijk niets. IMO ben je dan bezig met afbouwen inplaats van opbouwen. Je traint voor spierschade niet voor lichaamsschade.

2. Mee eens, maar dat zeg je in elk topic waarin je post :D.

En dat zal ik blijven zeggen want het dringt maar niet door bij veel gasten. Als iemand hier een armpje van 43 cm laat zien gaat men er al vanuit dat dit natuurlijk niet te bereiken is.

Ik heb ooit met Jablonikci getraind en die kotste de vloer onder, toch had ik niet het idee dat ie zijn lichaam aan het afbreken was ;)
 
Rustig guys, jullie gaan offtopic!

Ontopic: Ik heb nog nooit gekuurd, dus ik zou het niet weten... Maar dan denk ik test met deca:D
 
Leuk dat er ook weer eens mensen opduiken die toch ook meer heil zien in deca ipv testo.

Ik heb het beide 1 keer geprobeerd. Toen ik deca nam wist ik helemaal nog niet van aromatase remmers of blokkers of uberhaubt van een nakuur. Ik kwam toch behoorlijk wat aan, voelde me super had geen last van bijwerkingen en hield zat over.

Toen ik test e heb gebruikt kreeg ik na 3 weken last van gyno ondankst proviron erbij, ik voelde me niet zo gemotiveerd en actief als met deca, kreeg een bolle kop en na mn kuur raakte ik een hoop kwijt, ondanks nakuren met nolvadex.

Het enige voordeel van test boven deca vind ik dat je libido op peil blijft (en niet zo'n klein beetje ook). Maargoed, het gaat hier niet om 2 maanden flink van bil te gaan maar om 2 maanden spiermassa te winnen en die zoveel mogelijk behouden, dus doe mij maar weer lekker deca als ik weer ga kuren.
 
endymion zei:
Het enige voordeel van test boven deca vind ik dat je libido op peil blijft (en niet zo'n klein beetje ook). Maargoed, het gaat hier niet om 2 maanden flink van bil te gaan maar om 2 maanden spiermassa te winnen en die zoveel mogelijk behouden, dus doe mij maar weer lekker deca als ik weer ga kuren.

ehhhh praat even voor jezelf ja.... :D
 
Back
Naar boven