Fitness Seller

Wat is waar? Anavar Kuurlog!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skinny.Jef

Novice
Lid geworden
11 sep 2020
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
90kg
Vetpercentage
17%
Beste leden,

Even kort, mijn naam is Jef 23 jaar 92 Kilo, 18% vetpercentage (profesioneel gemeten) en ik ben 1 meter en 76 hele centimeters lang.
Ik sport nu ruim 4 jaar (krachttraining, bodybuilding gericht) dit wel hobby matig.

Als je over Anavar googled krijg je zo enorm en enorm veel verschillende verhalen en een hoop onzin praatjes zodat je online Anavar gaat bestellen

Hier wil ik wat aan veranderen..

Ik ga een kuurlog bij houden anavar only met na kuur nolvadex. Ik ga helaas geen foto's posten, dit ivm mijn tattoos en mijn werk waar drugs,roids etc niet gewadeerd word. Ik hoop op jullie begrip.

Ik verwacht om de 2 á 3 dagen een update te geven. Ik begin met hoe ik ga kuren.
-Week 1 (dag 1 t/m 7) 25mg Per dag.
-Week 2,3 (dag 8 t/m 18) 50mg Per dag.
-Week 3,4,5 (dag 19 t/m 33) 75mg Per dag.
-Week 5,6 (dag 34 t/m 40) 50mg Per dag.
Week 6,7,8 (dag 41 t/m 55) nolvadex 20mg Per dag.

Dag dosering word verdeeld en in 2 dag delen genomen. Bijv 50mg per dag is 25mg ochtend 25mg avond

Natuurlijk 4,5 maaltijden per dag ik ga iets boven mijn kcal behoeften zitten +- 250. Per dag

Er zijn vast betere kuren, betere hoeveelheden inname etc. etc. Maar dit is hoe ik het heb uitgestippeld, tips zijn altijd welkom.

Ik zit nu op dag 3, en vandaag in de gym had ik voor mijn gevoel iets meer energie,power als anders. Dit kon ook komen door mn goede nachtrust uiteraard hahaha.

Veel plezier bij het lezen van deze log.

Jef
 
Echt veel energie kan je niet verwachten van anavar dus het is je nachtrust en dat zal zo blijven.

Nolvadex na anavar? Dacht dat dit niet nodig was maar ja zekere voor het onzekere dan maar :).
 
Hey Jeff,

Succes met de kuur! Al zie ik niet staan wat precies je doel is..
 
In, zonde dat er geen foto's gepost zullen worden. Ben wel nieuwsgierig wat het oplevert.
 
Waarom de dosering zo over de weken varieren?

Wat is jou advies? Ik ben er van overtuigd dat opbouw en afbouw etc. Beter voor je hormoonhuishouding etc is.
 
Laatst bewerkt:
Hey Jeff,

Succes met de kuur! Al zie ik niet staan wat precies je doel is..

Ik verwacht een iets vollere look met heel iets meer massa. Ook hang ik al tijdje op 145kg bench 1 rep max en 120 haal ik 3 sets van 4a5 reps ik hoop de 155kg te kunnen halen over paar weken. Ik hoop op iets kracht toename
 
In, zonde dat er geen foto's gepost zullen worden. Ben wel nieuwsgierig wat het oplevert.
Ik denk dat we vnv gewoon eens een eerste foto online gooien
Echt veel energie kan je niet verwachten van anavar dus het is je nachtrust en dat zal zo blijven.

Nolvadex na anavar? Dacht dat dit niet nodig was maar ja zekere voor het onzekere dan maar :).
Precies liever voor het zekere gaan. Bedankt voor je reactie
 
Opbouwen van je dosering kan ik nog wel inkomen maar dat afbouwen is echt onzin, zou ik niet doen.
Wellicht niet afbouwen en iets langer op de 75mg blijven?
 
Kom maar door met die foto Jef, in.
Vanavond was ik laat in de gym nog geen foto kunnen schieten van huidige shape. Ik probeer foto's te maken komende weken op steeds de zelfde spot.
 
Ik denk dat we vnv gewoon eens een eerste foto online gooien

Precies liever voor het zekere gaan. Bedankt voor je reactie
Je kan altijd nog een name change aanvragen bij de mods en je kan je tattoos op de foto blurren met wat tools. Mocht je er echt bang voor zijn 😁
 
Ik verwacht een iets vollere look met heel iets meer massa. Ook hang ik al tijdje op 145kg bench 1 rep max en 120 haal ik 3 sets van 4a5 reps ik hoop de 155kg te kunnen halen over paar weken. Ik hoop op iets kracht toename

aparte verhouding
 
het klikt niet heel vreemd, je zou verwachten 3sets van 5-6 reps ofzo.
 
Ik vergelijk je natuurlijk met mijzelf, toen ik 140 drukte lukte de 120 al 12 keer.

Ik heb ooit ergens eens gelezen dat je op die manier kan “testen” welk type vezels de overhand hebben in je pecs (en in mindere mate waarschijnlijk ook delts en triceps). Er zijn namelijk mensen die met 80% van hun 1rm 20 reps kunnen doen (dat is denk ik wel uitzonderlijk tho), en er zijn mensen die maar 3 reps kunnen doen. Maar ze hebben wel allebei dezelfde 1RM.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven