MuscleMeat

wat is zwaar trainen voor de benen

Bezoekers in dit topic

bartp zei:

ja daar heb je gelijk in gewoon laten kletsen.Maarja dat hou je toch negen van de 10 denken dat je maar wat kletst.
 
ik denk ook nog steeds dat je alleen maar kletst... ben er zelfs vrijwel zeker van
 
Ik ben zelf 16 jaar en squat 100 KG (smith), en train 3 maanden echt serieus...dus 120 KG als ik het goed gelezen heb, is best mogelijk. Maar denkt de meerderheid dat ik hier in de toekomst last van krijgt van mijn knieeen? :(
want dan zal ik deze vragen eens stellen aan een dokter ofzo ???
 
Buffster zei:
ik denk ook nog steeds dat je alleen maar kletst... ben er zelfs vrijwel zeker van

me broertje is 16 sqaut al zeker 120 kilo voor 6 reps, instructeur zegt dat t slecht voor hem is maar ja hij perst ze er vrij soepel uit in goeie vorm.
de 1 is gewoon sterker geboren als de ander, genen verhaal weet je wel.
ik geloof je kevin.
 
@mogitu
So... ik zeg ook niet dat 6x120 onmogelijk is en dat zijn de gewichten die big kelvin noemt ook niet. Als ik echter kijk naar zijn foto's, trainingservaring en de kennis die hij heeft, schat ik de kans 0% dat hij daadwerkelijk de gewichten gebruikt die hij hier noemt.

greetz,
Ron
 
psycho_b zei:
Ik ben zelf 16 jaar en squat 100 KG (smith), en train 3 maanden echt serieus...dus 120 KG als ik het goed gelezen heb, is best mogelijk. Maar denkt de meerderheid dat ik hier in de toekomst last van krijgt van mijn knieeen? :(
want dan zal ik deze vragen eens stellen aan een dokter ofzo ???

nee de meerderheid van de forumleden krijgen hier geen last van omdat ze niet in de smithmachine squaten, gewoon met losse stang heb je minder last
 
nee de meerderheid van de forumleden krijgen hier geen last van omdat ze niet in de smithmachine squaten, gewoon met losse stang heb je minder last

Ja, maar bij ons is geen squatrek...... :(
maar krijg je in de smith dan eerder last van gewrichten dan losse stang?

btw, ik geloof big kelvin best...is best mogelijk zulke stats...lijkt mij
 
het kan wel deze stats. Ik zeg niet dat ik Big Kelvin meteen geloof, maar het is echt wel mogelijk. Ik heb Kelvin nog nooit zien trainen, dus kan daar geen oordeel over geven of hij het kan of niet :) maar echte mannen squatten int squatrek :p ik ben nu 18 en heb laatst 8 keer 150 gesquat, en ging relatief simpel. Ik squatte op m'n eind 16e rond de 150 kg 1rm. Als je dus goede genen hebt is het mogelijk om op je 15e zeker wel 120+ te squatten. Maar smith en losse stang vindt ik niet te vergelijken. Ik squat altijd met losse stang, vindt ik beter. 200 kg deadlift op je 15e is wel érg veel trouwens.
 
hmmm, ik weet het niet.. Ik vind het leuk dat je op zo jonge leeftijd al met sporten begint en dat je het een en ander wil opsteken. De stats kunnen, mr het lijkt me sterk.

Weet je zeker dat je Kg niet met Lbs verward (waarbij 2,2lbs=1kg)?
 
haha onder de junioren hier ( ik, buffster en pascal) kan ik wel zien dat er zowel een soort van jaloesie van buffie en pascal uitkomen hahaha :D


Ik geloof je hoor kelvin. Dries squat ook 265 en ik deed 250 en zo zijn er nog vele andere. Ga ervoor zou ik zeggen, maar wel met mate anders ben je zo helemaal verrot
 
Ryu zei:
haha onder de junioren hier ( ik, buffster en pascal) kan ik wel zien dat er zowel een soort van jaloesie van buffie en pascal uitkomen hahaha :D


Ik geloof je hoor kelvin. Dries squat ook 265 en ik deed 250 en zo zijn er nog vele andere. Ga ervoor zou ik zeggen, maar wel met mate anders ben je zo helemaal verrot

ja daar is helaas niks aan te doen.
 
maar het is mij nu wel gelukt om 100kg te benchen gewoon elke keer als ik borst doe.Maar ik blijf erbij goed eten en zwaar trainen dan komt dat allemaal vanzelf.En het gaat niet om het gewicht maar om hoe je de oefening uitvoerd.En ja het is ook genetisch bepaald.
 
big kelvin zei:
maar het is mij nu wel gelukt om 100kg te benchen
En dat terwijl je hiervoor nog beweerde 6x120kg te drukken? :rolleyes:

Nu kom je nóg geloofwaardiger over :D

greetz,
Ron
 
Buffster zei:
En dat terwijl je hiervoor nog beweerde 6x120kg te drukken? :rolleyes:

Nu kom je nóg geloofwaardiger over :D

greetz,
Ron
ja max maar jij maxt toch ok niet elke training als je goed had gelezen stond erbij bij maxen.
 
Ik citeer:

big kelvin zei:
en ik heb alweer vooruitgang bankdrukken 120 6reps
sqaut 200 4reps deadlift is hetzelfde maar meer reps en verder armen 42cm benen 65cm kuiten 41cm en gewicht zit nu op 93.5 met 18%vet maar we gaan nu toch echt naar de 120kg en over 1.5jaar de n.k naturals meedoen.

Naja ik ga er niet meer over door zeuren, maar je verhaal klopt van geen kanten...

greetz,
Ron
 
Buffster zei:
Ik citeer:



Naja ik ga er niet meer over door zeuren, maar je verhaal klopt van geen kanten...

greetz,
Ron

Ok maar ik vind ik heb respect voor je mening en wat je vind en denkt dus ja als jij mij niet geloofd vind ik het ook goed heb ik respect voor echt alleen jammer dat je het niet geloofd.
 
Ik ben niet jaloers hoor want ook al kloppen de stats ik ben ook een dikke 15kg lichter dus in verhouding is ie niet sterker hoor...en het kan ook best wel hoor daar heb ik het helemaal niet over ik heb het er alleen over (net zoals buffster) dat het verhaal nogal rammelt en ongeloofwaardig overkomt.
 
Zijn jullie nou BB of powerlifters, kom er eens een keertje uit :D
 
M@rsel zei:
Zijn jullie nou BB of powerlifters, kom er eens een keertje uit :D
bodybuilder ja ik twijfel er bij sommigen mensen ok aan.
 
Back
Naar boven