AndroidHealthClinic

Wat je kunt kopen in Beverwijk op de zwarte markt

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Hier kwam mijn schoonbroer net mee thuis, cadeautje voor mij :D Echt niet normaal dat je zoiets daar zomaar kunt kopen :roflol: Dacht altijd dat dat strafbaar was om te verkopen ???

Dat ding is nog flink ook. Als je ruzie hebt sla je iemands schedel daarmee helemaal kapot.

8wxkyw.jpg
vhdd8w.jpg
 
op men 15e in italie ook ooit eens een gekocht, verkochten ze daar gewoon op de markt. Nooit gebruikt maar het stond gewoon stoer, toen dan toch :p
 
haha, dacht het ook ja.
Zal wel als hippe "ring" verkocht worden.

veel plezier met je cadeau.
 
Je gaat toch niet weer in de bak belanden ?
 
Ik had je onderarm bruter ingeschat G'
 
Altijd handig
 
Ach, je kan altijd nog je helm meenemen ;)
 
Hahaha, echt gaar dat hij uitgerekend dat voor je meeneemt. Als mijn schoonbroer dat voor me koopt lach ik hem toch vierkant uit + een paar plaagstoten in zijn ribben met dat ding, zodat hij het afleert. We zijn toch niet de Familie Backeljauw zeker.
 
Dat zal wel van gietijzer zijn. Breekt in stukken bij de eerste klap. :roflol:
 
hahaha mooi ding man
 
Dat zal wel van gietijzer zijn. Breekt in stukken bij de eerste klap. :roflol:

Mss al als je er te hard op knijpt. Achteraf lekker de koolstofsplinters uit je fikken gaan vissen met een pincet.
 
Wat moet je er mee...
 
Word eens tijd dat jij je nagels gaat knippen.
 
Komt ie nu pas achter, je kan zelfs zwaarden kopen in beverwijk.:roflol:
 
Volgens mij kan je ook granaten halen op die markt, als je maar weet waar je moet zijn
 
De toenemende interesse in dit soort attributen is de reden waarom er zoveel tuig op straat loopt. Soort domino effect onder mensen binnen een geconcentreerde straal van een stad. In normaal Nederlands een probleemwijk.
 
FAKE, je hebt het zelf gemaakt uit karton
 
Back
Naar boven