MuscleMeat

Wat kan ik allemaal meenemen naar school?

Bezoekers in dit topic

Word eerst volwassen voordat je een gedisciplineerde sport begint. Met jou hulpeloze instelling gaat het sowieso niks worden. Mind my words.
 
@Bodybuil:

Te merken aan je berichtjes ben je net begonnen op de middelbare school (12/13/14 jaar?). Als ik jou was zou ik me nog niet al te druk maken om wat je eet. Als je honger hebt moet je gewoon een appeltje en een banaan mee nemen, die kun je ook tussen lessen eten. Een schudbeker met brinta is ook goed, wel op school pas water erbij doen. Je kan uiteraard wel prima beginnen met "trainen", probeer drie keer per week een paar oefeningetjes te doen zoals sit-ups, push-ups en chin-ups (die woorden in google invullen, dan lees je snel genoeg hoe je ze (correct!) uit moet voeren. Maak het telkens ietsje zwaarder voor jezelf door het aantal herhalingen op te voeren. Mocht je verder nog vragen hebben, kun je ze prima hier stellen (de meesten hebben het beste met je voor), maar vergeet dan niet dat het meerendeel hier op het forum een stuk meer kennis hebben dan jij. Trek ze niet te snel in twijfel!
 
Goed gezegd!!, kwarkvarken ^^
 
Back
Naar boven