Fitness Seller

Wat kan ik verwachten

Bezoekers in dit topic

Chico

Cool Novice
Lid geworden
14 mrt 2020
Berichten
42
Waardering
9
Lengte
1m83
Massa
100kg
Vetpercentage
23%
Hallo iedereen,

Ik ga volgende week starten met een nieuw kuur ik ben bekend met ORALS zoals ANAVAR en WINSTROL maar ik ga nu een stapje hoger.

- DECA (decanoate) 250mg/week 12weken
- TEST. (cypionate) 200mg/week 12weken
- ANAVAR 50mg/dag 6weken
- ANAGEN (anti-oestrogeen) 1mg/dag elk dag
- SAMAGEN (lever protectie) 420mg p/dag elk dag

PCT NOLVADEX 10mg/dag 2weken

ALLES IS VAN ZELFDE MERK (hoog kwaliteit merk)

Mijn doel is
- SNELLER HERSTEL/KRACHT/SPIER/VETVERLIES/!!!MINDER SNEL VERZURING!!!

Ik ben een semi-pro kickboxer van 100kg. 1.83 lang met een bodyfat van 24%.

Ik weet dat sommigen leden gaan zeggen dat eerst mijn VETPERCENTAGE omlaag moet maar dat wordt lastig omdat ik in de tussentijd ook wedstrijden vecht, als ik nu ga lopen cutten zonder steroids loop ik groot kans om kracht te verliezen, zwakker te worden en mischien zelfs mijn gewicht te veel verlies wat niet mag omdat ik in een bepaald gewichtklasse vecht kortom teveel risico om een wedstrijd te verknallen (ik heb maar 1 partij verloren van de 19!!)

Kortom ik kies ervoor om nu al te beginnen met deze kuur.

TRAINING
- 3x p/week 7km. joggen/cardio
- 4x p/week gewichten tillen
- 4/5x p/week training MMA/KICKBOX

VOEDING (
5 porties p/dag)
- variërende porties van ZILVERVLIES RIJST/KIP/VLEES/VIS/VEEL VEEL GROENTE
- 2/2,5 liter water p/dag

Suplementen
- VITAMINES B COMPLEET
(hoogste dosering)
- OMEGA 3 visolie (standaard dosering)


Wat mag ik verwachten tijdens en na de kuur?

ik ben nieuw op dit site dus mochten jullie nog belangrijke toevoeging hebben hoor ik het graag jongens!!
 
Laatst bewerkt:
Wat is de reden dat je deca mee laat lopen?
Je sport denk ik in een competitie zonder doping tests maar deca is tot wel 2 jaar terug in het bloed te vinden als het goed is. Mocht daar dus verandering in komen dan is dat misschien niet handig.
Zou het gewoon houden bij 3/400 test en als je er al wat naast wil zetten dan masteron. 2/300 test met 200 mast dan.
Anavar eruit laten.

Wat mag ik verwachten tijdens en na de kuur?

Ligt maar net aan je voeding, je kan prima in 12 weken terug gaan naar een normaal bf% maar je kan ook nog dikker worden..
 
En als je voeding zo ' spot on' is als hierboven kan het alle kanten uit. Wat eet je normaal ? Wat ga je nu anders doen ?
Hoe train je normaal? Wat ga je nu anders doen?
 
Wat is de reden dat je deca mee laat lopen?
Je sport denk ik in een competitie zonder doping tests maar deca is tot wel 2 jaar terug in het bloed te vinden als het goed is. Mocht daar dus verandering in komen dan is dat misschien niet handig.
Zou het gewoon houden bij 3/400 test en als je er al wat naast wil zetten dan masteron. 2/300 test met 200 mast dan.
Anavar eruit laten.



Ligt maar net aan je voeding, je kan prima in 12 weken terug gaan naar een normaal bf% maar je kan ook nog dikker worden..
Ik vat m niet met masteron, een goeie vriend die internationaal pro mma vecht zegt “bijna” hetzelfde...die zegt weer anavar/winstrol allebei 50mg/dag en de 4de week 2 wekenlang testesteron enanthate met masteron...dat is wat hij altijd zet voor een belangrijk wedstrijd maar die gozer is ook lichtgewicht met mischien 10/12% BF

Denk dat masteron weggegooid is met mijn BF van 24%...

Detectie van 2/3 jaar is mij niet belangrijk, ga k geen last van hebben...

Ik was alleen benieuwd naar of iemand ongeveer dezelfde kuur heeft gezet en wat de resultaten zo n beetje waren, wat ik mag verwachten kwa mijn verwachtingen
 
En als je voeding zo ' spot on' is als hierboven kan het alle kanten uit. Wat eet je normaal ? Wat ga je nu anders doen ?
Hoe train je normaal? Wat ga je nu anders doen?
Met mn voeding zit ik op 2200/2400 calorie p/dag, met steroids ga k op de 1700/1900 calorie zitten p/dag. Waar ik af en toe een een paar slokjes cola achterover gooi wordt met steroid natuurlijk no go...of af en toe een kipburger of paar hapjes van die nuggets wordt no go natuurlijk.

Met mn trainingen ga ik natuurlijk de grenzen breken...noet meer bepaalde aantal sets zetten maar doorpompen tot het niet meer kan met elk spiergroep (muscle failure)
 
Ik vat m niet met masteron, een goeie vriend die internationaal pro mma vecht zegt “bijna” hetzelfde...die zegt weer anavar/winstrol allebei 50mg/dag en de 4de week 2 wekenlang testesteron enanthate met masteron...dat is wat hij altijd zet voor een belangrijk wedstrijd maar die gozer is ook lichtgewicht met mischien 10/12% BF

Lekker 700 mg in de week aan orals nemen.. ja je wordt er wel sterk van.
De masteron voor een betere a:e verhouding en iets aan vocht tegengaan van de test op jouw vet%.
test deca met 24% vet is eruit zien als een waterballon.

Denk dat masteron weggegooid is met mijn BF van 24%...
Dan maar lekker deca gebruiken op dat vet% :P

Ik was alleen benieuwd naar of iemand ongeveer dezelfde kuur heeft gezet en wat de resultaten zo n beetje waren, wat ik mag verwachten kwa mijn verwachtingen

Jonge jonge.. dat ligt toch aan je voeding?!!
Ga je cutten? Dan zul je vet verliezen en eventueel een beetje VVM aanzetten. Kracht zal prob iets toenemen als je niet te hard cut.
Ga je recompen? KRacht zal dan sowieso wel toenemen en zet VVM aan.
Bulken sowieso niet doen lol
 
En als je voeding zo ' spot on' is als hierboven kan het alle kanten uit. Wat eet je normaal ? Wat ga je nu anders doen ?
Hoe train je normaal? Wat ga je nu anders doen?
Als zijn voeding "spot on" was zou hij niet als wedstrijd kickboxer op 24% staan. Included met deca erbij zou die wel een plofkop krijgen.
 
Lekker 700 mg in de week aan orals nemen.. ja je wordt er wel sterk van.
De masteron voor een betere a:e verhouding en iets aan vocht tegengaan van de test op jouw vet%.
test deca met 24% vet is eruit zien als een waterballon.


Dan maar lekker deca gebruiken op dat vet% :P



Jonge jonge.. dat ligt toch aan je voeding?!!
Ga je cutten? Dan zul je vet verliezen en eventueel een beetje VVM aanzetten. Kracht zal prob iets toenemen als je niet te hard cut.
Ga je recompen? KRacht zal dan sowieso wel toenemen en zet VVM aan.
Bulken sowieso niet doen lol
Neeee nee, vergeten te vermelden CUTTEN, ik ga zeker CUTTEN.
 
Neeee nee, vergeten te vermelden CUTTEN, ik ga zeker CUTTEN.
Hoezo sta jij als wedstrijd amateur op 24% ?
Nooit gedacht bij 15%+ van oei nou word ik toch een verrekes dikke verken. Kom zelf van 25 af dus ik weet wat voor papzak je bent op die vp.
 
Als zijn voeding "spot on" was zou hij niet als wedstrijd kickboxer op 24% staan. Included met deca erbij zou die wel een plofkop krijgen.
Als zijn voeding "spot on" was zou hij niet als wedstrijd kickboxer op 24% staan. Included met deca erbij zou die wel een plofkop krijgen.
Maar vergis je niet he, ik zal heeeeel erg moeilijk onder de 18% komen, ik ben 1.83 lang in de zwaargewicht klasse, en nee ik ga niet onder de 95kg. Vechten want ik doe t uitstekend tegen grotere jongens kwa omtrek.

Ik kan wel alles uitstekend lopen doen om na n jaartje als bodybuilder bij te lopen met 10% BF MAARRRR of dat goed is voor mijn sport? Denk t niet...

Mischien kan ik het duidelijker maken uiterlijk boeit mij niet “heel erg” ik hoef die sixpack niet eens...mijn prio’s zijn KRACHT/zeker zeker MINDER VERZURING/en SNEL VAN DIE BLESSURES AF.....spieren erbij kweken jaaa is lekker meegenomen tuurlijk maar is geen must voor mij
 
Hoezo sta jij als wedstrijd amateur op 24% ?
Nooit gedacht bij 15%+ van oei nou word ik toch een verrekes dikke verken. Kom zelf van 25 af dus ik weet wat voor papzak je bent op die vp.
Ik draag een M/L tshirts en die zitten niet super strak nee...ik draag broeken van 33/34 nee geen skinny broeken die strak zitten...vechters en trainers verbazen zich zelfs als ik zeg dat k 100kg ben ben zeker geen pap zak

Zoals ik hierboven al zei ik kan niet onder de 18% BF, IK BEN EEN ZWAARGEWICHT VAN 100kg. met !!1.83 lengte!! Ik mag niet onder de 95kg
 
Ik draag een M/L tshirts en die zitten niet super strak nee...ik draag broeken van 33/34 nee geen skinny broeken die strak zitten...vechters en trainers verbazen zich zelfs als ik zeg dat k 100kg ben ben zeker geen pap zak

Zoals ik hierboven al zei ik kan niet onder de 18% BF, IK BEN EEN ZWAARGEWICHT VAN 100kg. met !!1.83 lengte!! Ik mag niet onder de 95kg
Je kan gewoon onder de 18% hoor meer spieren kweken en lager gaan op bf waardoor je opgewicht blijft.
 
Je kan gewoon onder de 18% hoor meer spieren kweken en lager gaan op bf waardoor je opgewicht blijft.


Zal je niet denken dat al die spieren dan te veel worden voor mijn kleine lengte, wil er niet sloom door worden en bewegingsruimte missen, ik ben toch voorzichtig met beschermen van mn vaardigheden en souplesse..

Maar wat mag ik nou verwachten met deze kuur?

Update: testosteron mag er wel uit of 100mg/week (heb m er alleen maar bij omdat ik bang ben dat ik een shutdown krijg door deca. Maar deca anavar moet erin blijven....en als het verstandig is om er winstrol bij te gooien heb ik geen moeite mee(fijne ervaringen aan gehad in verleden)
 
43DFCC4A-F56D-4CB7-94E8-BD0AD459EA0C.jpeg


Dit is mn voedingsschema voor tijdens de gebruik van spul
 
Zal je niet denken dat al die spieren dan te veel worden voor mijn kleine lengte, wil er niet sloom door worden en bewegingsruimte missen, ik ben toch voorzichtig met beschermen van mn vaardigheden en souplesse..

Maar wat mag ik nou verwachten met deze kuur?

Update: testosteron mag er wel uit of 100mg/week (heb m er alleen maar bij omdat ik bang ben dat ik een shutdown krijg door deca. Maar deca anavar moet erin blijven....en als het verstandig is om er winstrol bij te gooien heb ik geen moeite mee(fijne ervaringen aan gehad in verleden)
Test erlaten maat. Heb je een vriendin ?
 
Mischien dat ik het toch verminder naar 100mg/week ipv 200...ik zit in n twijfel(ben te voorichtig voor n shutdown denk ik)

Maar inderdaad toch wel iets van gebruiken, ik wilde eigenlijk de Enanthate doen maar hoorde van veel vechters dat je spieren kunnen door Enanthate...en vocht
 
Back
Naar boven