MuscleMeat

Wat kan je allemaal met whey?

Bezoekers in dit topic

Vledderr

Novice
Lid geworden
13 jun 2012
Berichten
15
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
61kg
Wat kan je allemaal met whey?
Je kan het blenderen en een proteinbar van maken maar kan je het whey poeder ook gewoon in melk doen en schudden?
Ik wil het gewoon graag weten..
 
Pannenkoeken kun je ervan maken shake door je kwark doen mixen met water,melk.
 
Gewoon in melk of water doen in een shaker, goed schudden, opzuipen klaar.
 
Wat kan je allemaal met whey?
Je kan het blenderen en een proteinbar van maken maar kan je het whey poeder ook gewoon in melk doen en schudden?
Ik wil het gewoon graag weten..


:eek: hmmmm natuurlijk kan je dat... iedereen doet zijn whey poeder toch in melk of water.
 
ohh, dankjewel! Ik wist het niet zeker :) . En weet een van jullie ook een erg goed merk voor whey poeder??
 
Ik shake mijn Whey het liefst in ochtendurine, gewoon voor de kleur en de sterke smaak..Voel me er altijd mannelijker door en dan verhef ik toch wel een kilo of 5 meer id gym.
 
whey muffin

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 20:05 ----------

whey pancakes
whey waffles
whey oliebol
 
Wat kan je allemaal met whey?
Je kan het blenderen en een proteinbar van maken maar kan je het whey poeder ook gewoon in melk doen en schudden?
Ik wil het gewoon graag weten..

LOL! Lees je nooit wat op de pot staat? Het staat ergens na zo een lange woord.....het klinkt als GEBRUIKSAANWIJZING :cool:
 
ik denk dat de meeste hier niet trainen... enkel whey repen maken en eten. :)
 
Net halve bak kwark, halve banaan (andere helft gwn opgegeten), schep vanille whey, beetje havermout (30g ofzo) en een eetlepel pindakaas door elkaar geprakt

smaakte best aardig en bevat alle macro's
ohja en een schep crea erdoor, volgende keer kijken of een lepel cacoa goed smaakt
 
Denk aan de stats van de gemiddelde DBB'er :p
 
Waar baseer je dat op?

was als grap bedoeld omdat sommige niet weten hoe je whey moet consumeren... al hoewel er hier al veel toegeven hebben dat ze niet trainen en hier enkel zitten uit verveling en om te trollen! :p
 
Back
Naar boven