MuscleMeat

wat kan je hier aan doen??

Bezoekers in dit topic

Tim19

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2006
Berichten
51
Waardering
0
ik was bezig met dumbbell press 45 kilo iedere hand na 6x kon ik niet meer ik dek dat het kwam door de warmte, ik kreeg ze niet meer op me benen toen verdraaide ik me pols met 45 kilo en nu heb ik aardig last vooral als ik hem draai denk dat het me pezen zijn ofzo.
wat kan je daar het beste tegen doen????
 
spotter achter je die de dumbbells kan opvangen, 45 kilo is IMO best zwaar!!

suc6 verder
 
spotter en als er niemand naast je staat gewoon die gewichten weg flikkeren......
 
Gewoon wegflikkeren die handel! Of train je om zo'n fitnesswalhala waar je dan gelijk een waarschuwing krijgt??
 
BassD zei:
Gewoon wegflikkeren die handel! Of train je om zo'n fitnesswalhala waar je dan gelijk een waarschuwing krijgt??


nee, geen waarschuwing maar NEGATIEVE KARMA !!:D :D :D



:eek:
 
ja dat snap ik er staat ook iemand achter me maar die kan er maar 1 pakken.
maar wat ken ik tegen die pezen doen iemand tips??
 
Tim19 zei:
ja dat snap ik er staat ook iemand achter me maar die kan er maar 1 pakken.
maar wat ken ik tegen die pezen doen iemand tips??

is polsen intapen een mogelijkheid?

;)
 
wegtieven ronnie coleman style :p
 
Ik heb nu 5 weken lopen kloten met mijn polsen, waardoor ik dezelfde tijd mijn bovenlijf niet heb kunnen trainen. Ik heb mijn polsen overtraint en de rechtse vooral verrekt bij het tillen van een bloembak.

Wat je kunt doen is naar de fysio gaan, dit helpt wel, maar ik vond zelf stretching fijner en effectiever. Je moet hierbij je polsen rond draaien en draaien tot de positie dat het zeer gaat doen. Als het zeer doet, houdt die houding van de pols dan even vast. Herhaal dit een paar keer. Verander ook de positie van de pols op verschillende punten dat het zeer doet. Zo bewerk je de pols in meerdere hoeken op het zere punt. De stretching bevordert de bloeddoorstroom en versnelt het genezingsproces.

Let op: doe dit met beleid en ga niet ruw lopen doen!!!!

Na een paar dagen, zou het minder moeten worden.
 
zal ik zeker ff proberen bedankt!!
maar ga vanavond toch weer ff proberen te trainen:)
 
Ik zou liever rust houden met die pols, maar je moet het zelf weten...
 
Back
Naar boven