MuscleMeat

wat kom je aan?

Bezoekers in dit topic

osh

Novice
Lid geworden
16 feb 2012
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
65kg
Wat kom je aan als je een goed voedings schema hebt? want het lijkt me niet allemaal vet wat je aan komt. anders hoef je al die kcal en eiwitten ook niet te eten toch?

Maar wat bouw je dan op?

J. osh
 
Vet,of spiermassa? of gewoon massa?

Dat bedoel ik
 
Wat kom je aan als je een goed voedings schema hebt? want het lijkt me niet allemaal vet wat je aan komt. anders hoef je al die kcal en eiwitten ook niet te eten toch?

Maar wat bouw je dan op?




wat doe je als je goed kunt praten en meer woorden kent dan goed voor je zijn?
dan praat je toch niet alleen onzin? dan heb je toch ook wel eens een verhaal wat iemand begrijpt?

wat zeg ik nu?



wtf zeg je man??
 
ja eentje met luchtige spieren

2013news_01.jpg
 
Wat een topic weer :roflol:
 
Vet,of spiermassa? of gewoon massa?

Dat bedoel ik

Hoi Osh,

Een calorie-overschot ( in principe elk overschot ) zorgt voor groei. Waar die groei uit bestaat is afhankelijk van je training en hoe ingenieus je voeding in elkaar zit.
Sommige mensen kiezen ervoor om de bulk grof in te zetten en later het vet weg te werken in een diepe cut, weer anderen bouwen wat strikter op omdat ze de vettoename liefst beperken. Er zijn ontzettend veel technieken ( keto/cleanbulk/dirty/carbcycle/straightcut etc ) die je overigens beter niet allemaal door elkaar doet, want het 1 heeft effect op het ander.
(http://www.3dmusclejourney.com/2010-05qa.php)
Het is een continue cyclus van aankomen en afvallen en zo persoonlijk als je eigen bouw. Gaandeweg kom je erachter hoe jouw lichaam op overschotten reageert en wat je daarmee moet doen.

Voor spiermassa zul je toch echt iets moeten doen : eten, slapen en trainen.
 
Jaaaah alleen omdat hij een legging draagt he? Tssss het is gewoon een metroman :o


nee vindt hem nog wel wat stoerder dan avarage metro.
die metromannen dragen sjaaltjes terwijl het 20 graden is. en hebben hippe blauwe suede schoenen.
 
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Ik kom alleen maar vet aan. Waarom doe ik dat eigenlijk allemaal die onzin
 
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Ik kom alleen maar vet aan. Waarom doe ik dat eigenlijk allemaal die onzin


om dat je er in getrapt bent net als ons allemaal:(
 
Do you even lift bro ?
 
:( ik wil ook mee doen!

Voor bulk:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na bulk:
Fat+guy.jpg


Ik zeg BB is een fabeltje..... resulaat van 3 maanden bulken op frikandellen en frituurvet ipv water (extra kcal je weet!)
 
:( ik wil ook mee doen!

Voor bulk:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

na bulk:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik zeg bb is een fabeltje..... Resulaat van 3 maanden bulken op frikandellen en frituurvet ipv water (extra kcal je weet!)


:d:d
 
Back
Naar boven