AndroidHealthClinic

Wat kun je laat op de avond eten?

Bezoekers in dit topic

broodje bakpao

Sinds wanneer is meer automatisch ook beter?

Ik heb weleens iets gelezen dat teveel eiwit de prestaties negatief kan beinvloeden...

Naar mijn weten is het aminozurenpatroon van yoghurt en kwark identiek dus dat kwark beter is dan yoghurt is bullshit in mijn ogen.

daar zit je toch aardig naast dan kwark zit ten eerste veel minder suikers meer casseine eiwit en minder water.betekent ook dat je mindere hoeveelheden hoeft te nemen wat betekent op de prijs per kg/liter + kwark is een vastere voeding en zorgt dat je niet hoeft te plassen savonds laat wat negatieve gevolgen heeft op je nachtrust

dierlijke eiwitten bevatten alle essentiéle aminozuren wat ze ook wel complete eiwitten noemen, daar in tegen bevatten plantaardige eiwitten dat niet ( met uitzondering soja ) omdat ze niet de nodige leucine lysine etcetc bevatten

Zoek eens op rijst met peulvruchten, beide bevatten ze onvolledige eiwitten (bevatten niet alle 20 AZ) maar samen vullen ze elkaar aan. De mens die van oorsprong scharrelt en verzameld at op die manier heel gevarieerd en kan door die variëteit prima aan bouwstoffen komen. Nu ga ik de waarde van vlees, eieren, whey en casseine niet onderuithalen maar plantaardig voedsel mag je best meetellen indien je let op verschillende bronnen.

Lekker rijst + zwarte bonen :D Ideale maaltijd voor de training!

• Topic Starter Topic Starter
Oke, iedereen alvast heel erg bedankt voor alle tips:)
Hier kan ik wel wat mee, toch weer wat nieuwe dingen geleerd...

Ik denk dat ik voortaan na de training gewoon een eiwitshake met een bord brinta neem, en dan later voor het slapen gaan nog een bak kwark... dat moet toch voldoende zijn lijkt mij zo...

Daarnaast neem ik na het trainen ook nog Nos Ether en EAS...

Terug
Naar boven