XXL Nutrition

Wat lijkt jou de meest pijnlijke/ergste dood?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op Ogrish staat een filmpje van een rus die word vermoord met een hamer en een schroevendraaier....De tijd dat hij die kwelling en pijn moet doorstaan omg moet verschrikkelijk zijn.

offe wat dachten jullie van zo aan je einde komen...

<br />via <a href="http://www.videosift.com/video/Bench-Press-accident-Ouch" title="Bench Press accident- Ouch">videosift.com</a>
 
Langzaam uit elkaar getrokken worden, of muren langzaam op je afkomen die je doodpletten (heel langzaam stukje voor stukje word je compacter) :eek!:

levend begraven worden met insecten die je stukje bij beetje opeten... levend verbranden duurt te kort mensen!!

mmm opties te over :p


:popcorn:
 
zo hard anaal verkracht worden door een dikke mega lul,dat lijkt me wel een ergere manier om te sterven,mss ook wel een goede straf voor alle pedofielen,en coïtusdelinquenten
 
Ohja tuinslang tussen de billen. En dat wat die moslims overkomen is met laxeermiddel.

:o
 
sterven na marteling en stikken (o.a. verdrinken en leven begraven worden) staan bovenaan mijn lijstje
 
Verhongeren :(
 
Aan een touwtje achter een auto...
 
pijnlijkst: verbranden
ergste: plane crash
 
ik heb het gevoel dat het totaal niet pijnlijk is om dood te gaan :\

het ziet er vanaf de andere kant allemaal erg pijnlijk en erg uit, maar volgens mij als je zelf echt dood gaat is er geen reet aan

tenzij je gemarteld word natuurlijk..
 
Verdrinken
 
Overreden worden door een ecto.
 

Ai, dat lijkt me zeker niet prettig. :D

Ik heb daar ooit eens een filmpje van gezien, kan ik me herinneren. Die kreeg dan echter wel een wat dunnere, ijzeren, speer in z'n hol. :o
 
Een te zware Squat of Bench press doen waarbij het gewicht je gewoon verpletterd, Auw!
 
Mijn ergste dood? Als een kasplantje te moeten leven na een ongeluk, niets kunnen doen zoals praten, bewegen etc en dan 90 jaar oud worden.
 
Kompleet 'verkankerd' zijn, zonder toegang tot pijnmedicatie.

Ben trouwens een boek over levend begraven worden (door Johan Bondeson) aan het lezen. (zie dat deze optie vaak terugkomt in de replies). Toffe kost :D
 
Kompleet 'verkankerd' zijn, zonder toegang tot pijnmedicatie.

Ben trouwens een boek over levend begraven worden (door Johan Bondeson) aan het lezen. (zie dat deze optie vaak terugkomt in de replies). Toffe kost :D

:gay:
 
Mijn ergste dood? Als een kasplantje te moeten leven na een ongeluk, niets kunnen doen zoals praten, bewegen etc en dan 90 jaar oud worden.
denk dat je dan geen besef meer van leven of pijn hebt,dus vanaf het ogenblik dat je als een plant leeft ben je je leven al kwijt denk ik,als je er wel besef zou van hebben is dat echt wel pijnlijk zeker als je weet vroeger alles te kunnen hebben en doen:(
 
Laatst bewerkt:
Gekookt of gevild worden lijkt me ook niet zo fijn.
 
Verbranden, verdrinken, gemarteeld, zuur over je heen krijgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven