MuscleMeat

Wat lollig leesvoer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Capoeirist

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2003
Berichten
1.972
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
16%
Een leraar heeft geprobeerd aan zijn klas van twaalfjarigen uit te leggen wat een delicatesse is. Na de uitleg zegt hij tegen zijn leerlingen

Zo, en wie kent er voorbeelden van een delicatesse?

Thomas gaat staan en zegt: "Een oester meneer!

Goed!" zegt de leraar.

Wim staat ook op en zegt: "Een kreeft meneer!

Heel goed!" zegt de leraar tevreden.

Monica is de volgende en zegt: “Volgens mij kaviaar ook, meneer!

De leraar is in zijn nopjes met zoveel wijsheid in zijn klas.

Dan staat Bas op en zegt glunderend: " Een lekker strak en sappig k*tje meneer!!"

De leraar trekt wit weg, roept dat dát absoluut géén delicatesse is, stuurt Bas naar buiten en schreeuwt hem na: "Breng jij morgenvroeg je vader maar mee, dan kan je in zijn bijzijn aan mij eens uitleggen wat je daar mee bedoelt !!!

De volgende morgen staat Bas er weer....Glunderend, maar zonder zijn vader. De leraar zet hem voor de klas en vraagt streng maar triomfantelijk waar zijn vader nou is, waarop Bas zegt:

"Mijn vader komt niet.Hij zegt dat een vent die een lekker strak en sappig k*tje geen delicatesse vindt waarschijnlijk een homo is, en dat hij nooit praat met homo’s.....





Komt er een vent met zijn vrouw bij de dokter en die zegt: "dokter, we zijn al 3 jaar getrouwd en we hebben nóg geen kinderen. Zegt die dokter "nken jullie wel???" waarop het echtpaar zegt: "nken???, wazda???"
Dus die dokter trekt dat mens dr kleren van d'r reet, vouwt d'r over de onderzoekstafel en geeft d'r een neukbeurt waar de konijnen geen brood van lusten. Als hij klaar is zegt hij tegen de man: "Zo, en dat moet 3 keer in de week gebeuren" waarop de man antwoord: "Maar dan hoef ik toch niet iedere keer mee te komen, Dokter?"

<O:p

Komt een vrouw bij de dokter en zegt: "Dokter ik had graag dat u me van onderen eens goed onderzoekt. Ik ga namelijk morgen voor de vierde keer trouwen, en wil dat alles in orde is."

"Ga daar maar liggen dan onderzoek ik u even." zegt de dokter.
Na even gekeken te hebben zegt de dokter: "Weet u wel zeker dat u voor de vierde keer gaat trouwen? U bent namelijk nog maagd."
"Nou." zegt de vrouw, "Dat kan ik uitleggen.
Mijn eerste man was een gynaecoloog, die keek er alleen maar naar.
Mijn tweede man was een psycholoog, die praatte er alleen maar over, daarna ben ik met een aannemer getrouwd en deze zei altijd: "We beginnen volgende week."

Maar nu ga ik met een politicus trouwen en weet ik zeker dat ik genaaid word."<O:p</O:p




Een man ligt na een ernstig ongeval al weken in coma.
Zijn vrouw wijkt geen minuut van zijn ziekbed.
Op een dag komt de man bij bewustzijn en wenkt zijn vrouw meteen dichterbij.
Hij fluistert haar zachtjes in het oor: "In alle kwade dagen bleef jij bij mij;
Toen ik ontslagen werd op mijn werk, was je er voor mij
En zelfs toen later mijn zaak failliet ging, heb je me niet in de steek gelaten, maar me gesteund;
Toen ons huis afbrandde, zijn we samen meteen ander onderdak gaan zoeken;
Toen mijn gezondheid slechter en ik erg chagrijnig werd, bleef je steeds aan mijn zijde;
En nu sta je hier weer aan mijn bed .
Ik heb er nu lang over nagedacht, en weet je wat ik denk?"
De ogen van de vrouw vullen zich met tranen van ontroering.
"Zeg het maar mijn lief schatje, zeg het maar....", zegt ze snikkend.
Waarop hij antwoord, "Ik denk dat jij me ongeluk brengt.<O:p</O:p

<O:p



Sjors Filipsen uit Medemblik ging naar bed, toen zijn vrouw zei dat er licht brandde in het tuinschuurtje,wat ze net kon zien uit het slaapkamerraam.
Sjors ging naar de achterdeur om het licht in het schuurtje uit te doen,toen hij zag dat er een paar kerels zijn spullen aan het jatten waren.
Gauw belde hij 112, en zei: er lopen dieven in mijn achtertuin, en die stelen mijn spullen.
De brigadier vroeg: zijn ze ook in huis? , en Sjors zei : nee.
Toen zei de brigadier: doe de deur goed op slot, dan komen we als we tijd hebben even langs, want alle politie-auto's zijn op dit moment ergens anders bezig.
Sjors zei: OK, hing op en telde tot honderd. Toen belde hij weer 112.
Met Sjors Filipsen, ik belde zojuist ook al dat er dieven in de tuin liepen.
Nou,ik heb ze zojuist allemaal neergeschoten.
En hij hing de telefoon weer op.
Binnen vijf minuten kwamen er drie politiewagens aanscheuren,en een ambulance.
De politieagenten rekenden de inbrekers in op heterdaad.
De brigadier kwam naar Sjors en zei: ik dacht dat jij ze had neergeschoten?
Sjors zei: Ik dacht dat jij geen auto's ter beschikking had?<O:p</O:p
</O:p

<O:p






Ik reed afgelopen nacht op de A15 tamelijk gehaast want ik was moe en wilde naar huis.

zie ik plots een geel mannetje langs de weg staan huilen, die mij gebaart te stoppen.

Ik stop, ga ernaartoe, en vraag wat eraan scheelt.

"Ik ben geel, kom van Venus, ben homofiel en heb honger...".

"Tja, " zeg ik, "ik kan je een boterham geven, maar verder kan ik je spijtig genoeg niet helpen".

Ik gaf hem een boterham en reed verder...

Even later zie ik langs de weg een rood mannetje staan huilen, wuivend of ik aub wil stoppen.

Min of meer tegen mijn zin stop ik en vraag wat eraan scheelt.

"Ik ben rood, kom van Mars, ben homofiel en heb dorst..."

Dus ik zeg tegen hem: "Ik kan je een blikje cola geven, maar verder kan ik je niet helpen".

Ik geef het mannetje een blikje cola en rij weer verder...

Kilometertje of 10 verder staat daar @#$%^&@##$%^@#$! een groen mannetje midden op de weg. Ik weet net op tijd te stoppen en vraag boos wat ie moet.

Ik ben groen, kom van pluto, ben homofiel, kettingroker en mijn sigaretten zijn op. Boos zeg ik "Hier heb je een peuk, verder zoek je t maar uit !"

Staat er verderop een blauw mannetje langs de weg @#$%^&@##$%^@#$!

Ook deze gebaart mij te stoppen.

Ondertussen behoorlijk geïrriteerd stop ik weer, stap uit, ga naar het mannetje toe, en roep:

"ZO BLAUWE HOMO, VAN WAT VOOR k*tPLANEET KOM JIJ, EN WAT WIL JE VAN ME HEBBEN!!??".

Waarop het mannetje antwoordt:



"Uw rij- en kentekenbewijs graag"






<O:p
 
Back
Naar boven