AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lekkere down dag ook, vanavond mooi van me aftrainen.

Oja 10.000IU... Ook goed. Ik neem wel eens 800IU maar daar houdt het ook bij op /watje. B12 overdoseer ik wel hard. Maar dat is gewoon op voorschrift. En wateroplosbaar dus...

Moet m'n vitamine D eens opnieuw laten meten maar geen zin in. Bloedwaarde al tijden te laag, ben benieuwd of die 400IU uberhaupt iets doet :o.

Wat voor vit B-12 heb je dan mag ik vragen?

Aan de hormoontjes van Nitwit: ff dimmen jongens, ze heeft er nu geen zin in! Kthnxbye.

Peerebaum: hydroxycobalamine 5mg/1ml per dag.

K*t SI gewricht, zoonlief die even heel de Tele2 centrale hier er uit snokt waardoor niets meer fatsoenlijk werkt, k*t training neergezet, shitload aan andere ellende op mijn dak gehad. Ik ben chagie. :mad:
Te veel geforceerd probs maar begrijpelijk, moeilijk om kalm te blijven trainen :p maar doe je best mss toch nog even.

:roflol: Iemand krijgt niet genoeg aand8 bij je thuis en gaat over op drastische maatregelen:D. Zou ik mss ook doen als mn moeder een MILF was. :scratch: of daar is hij mss nog te jong voor :p en tblijft dan ook je moeder probs :dunno:.

Je kan niet elke trainen pr neerzetten:p

Andere ellende?

---------- Post toegevoegd Wed 15 Feb 2012 om 16:55 ----------

Aan de hormoontjes van Nitwit: ff dimmen jongens, ze heeft er nu geen zin in! Kthnxbye.

Peerebaum: hydroxycobalamine 5mg/1ml per dag.
Heb jij er wel zin in :trollface:

Nee heb ik ook geen zin in whami.

Fex waar haal je dat vandaan?

Ja ga je nog? En benieuwd offie past dan ben normaal xxl :p achja heb nog nooit animal kleding gehad... Hoop dat B&F ze snel in het assortiment opneemt :)

haha ik pas hem niet, dus heb er niks aan momenteel, en ja ik ga zeker naar These Guys op 23 maart ;) stuur je nog wel wat gegevens later bro ;) pas je hem niet kan je hem altijd nog doorverkopen aan een buffe vriend, die ik dus niet heb :o

9,8 gehaald voor mn personal coach theorie examen! me happy!

Weken niet deftig getraind, misschien zelfs 2 maanden ivm examens. Vorig jaar eerste jaar verdoet, en nu een extreem zwaar 2de jaar. Hard gewerkt, 6 van de 8 examens afgelegd.
11,11,12,15,16,17 (punten op 20)
Dat zijn evenveel examens als ik er in totaal vorig jaar in heel 1e en 2e zit doorwas.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven