Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahahahaha mong*len, sukkeltje sukkeltje roepen en op glazenwanden slaan naar gastjes van 14 terwijl je daar als volwassen kerel met je kuikentjes/clowns/gevangenis pak staat :rolleyes:

mn verjaardag gevierd in een club vannacht, awesome night gehad :)
was aardig aangeschoten, heb veel random mensen aangesproken, zowel dudes als chicks, en hen ervan overtuigd dat we elkaar kenden, hehe was wel grappig

Net gehoord dat ik aangenomen ben! :hedbang: Show me the money bebeh! :D

Ik las aangekomen :o...

Tenzij je spieren bent "aangekomen" ;).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahahahaha mong*len, sukkeltje sukkeltje roepen en op glazenwanden slaan naar gastjes van 14 terwijl je daar als volwassen kerel met je kuikentjes/clowns/gevangenis pak staat :rolleyes:

Die moet gewoon nog eens gequote worden, ik ging gister helemaal stuk. :roflol:

kreeg verjaardagswensen van guess op facebook:o

Dat ik normaal gezien vandaag mijn laptop ga opruimen. Alle k*trommel verwijderen (ik slaag echt alles 5x op en geef altijd namen als fozjojfz, wat echt achterlijk is), windows herinstalleren, back-up maken, alle nodige programma's installeren en hopen dat ie terug vlot draait :o Crashte nu al een maand lang elke dag/2dagen, echt totaal ****ed up :o

Morgen haal ik hopelijk 8x zonder hulp de 50 kilo bankdrukken :D Vorige week haalde ik 6x zonder hulp..

Voel me heerlijk :D niet meer ziek, knaltraining neergezet na 4 dagen niet trainen met 1 een pr :) ( 50kg dumbbell press!:D ) aant werk en alles gaat gewoon goed, dus topdag :D

Terug
Naar boven