- Waardering
- 563
8x 38 6x 42 6x 46 5x 50
maar was na 4 dagen niet getrained en was netjes gedaan ( je zal wel zeggen weinig herhalingen blahblah ) maar ben er trots op 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
8x 38 6x 42 6x 46 5x 50
maar was na 4 dagen niet getrained en was netjes gedaan ( je zal wel zeggen weinig herhalingen blahblah ) maar ben er trots op 
Thx goosNee man, netjes. Dacht 1 rep, daar heb je vrij weinig aan.
nee was bezig en normaal pak ik nog een keer die 46 maarja dacht fok it heb nog wat over lukt wel enja netjes en strak
proud me!
Thx goosnee was bezig en normaal pak ik nog een keer die 46 maarja dacht fok it heb nog wat over lukt wel enja netjes en strak
proud me!
![]()
Ook ben je nog minderjarigIk heb het door gegevenOok ben je nog minderjarig
http://www.rijksoverheid.nl/adres/f...enst-economische-controledienst-fiod-ecd.html

hoezo?zow dalijk katabole avond numero 4, dis gun b gud again

Net gehoord dat ik aangenomen ben!Show me the money bebeh!
![]()

Dat ik normaal gezien vandaag mijn laptop ga opruimen. Alle k*trommel verwijderen (ik slaag echt alles 5x op en geef altijd namen als fozjojfz, wat echt achterlijk is), windows herinstalleren, back-up maken, alle nodige programma's installeren en hopen dat ie terug vlot draaitCrashte nu al een maand lang elke dag/2dagen, echt totaal ****ed up
![]()

Dat ik normaal gezien vandaag mijn laptop ga opruimen. Alle k*trommel verwijderen (ik slaag echt alles 5x op en geef altijd namen als fozjojfz, wat echt achterlijk is), windows herinstalleren, back-up maken, alle nodige programma's installeren en hopen dat ie terug vlot draaitCrashte nu al een maand lang elke dag/2dagen, echt totaal ****ed up
![]()