AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Stats van tevoren en van nu?

    Aankomen en afvallen is srs een makkie bij mij, in 1 maand 5KG kwijt en dat zonder cardio. Gewoon mijn voeding wat aangepast:D Ik doe btw nooit cardio in de k*t
     
    de middelen slaan goed aan dus :trollfacex:
     
    de middelen slaan goed aan dus :trollfacex:

    middelen? het enige wat ik doe om mijn test significant te boosten, is voor mijn training fappen zonder klaar te komen, dat gevoel hou ik ook tijdens mijn workout vast, wat bij mij voor positieve agressie zorgt.
     
    middelen? het enige wat ik doe om mijn test significant te boosten, is voor mijn training fappen zonder klaar te komen, dat gevoel hou ik ook tijdens mijn workout vast, wat bij mij voor positieve agressie zorgt.

    Goede brosience
     
    Hoody, als je dat soort dingen doet om de training leuker te maken; vind je het trainen dan ook daadwerkelijk echt leuk om te doen? Of mis je een bepaalde drive om echt los te gaan in de gym? Dat kan geleerd worden bij repetitie gelukkig + een sterk voedingsschema + goede nachtrust + weinig stress...
     
    Hoody, als je dat soort dingen doet om de training leuker te maken; vind je het trainen dan ook daadwerkelijk echt leuk om te doen? Of mis je een bepaalde drive om echt los te gaan in de gym? Dat kan geleerd worden bij repetitie gelukkig + een sterk voedingsschema + goede nachtrust + weinig stress...

    Je slaat de spijker op de kop (srs)
    Alles wat daar staat klopt.
     
    middelen? het enige wat ik doe om mijn test significant te boosten, is voor mijn training fappen zonder klaar te komen, dat gevoel hou ik ook tijdens mijn workout vast, wat bij mij voor positieve agressie zorgt.
    En voor je het weet heb je weer een yoga les nodig om weer geestelijk in balans te komen he?

    :)
     
    hoody: Dat is geen antwoord op mijn vraag kameraad...................
     
    En voor je het weet heb je weer een yoga les nodig om weer geestelijk in balans te komen he?

    :)

    Nu je het zegt, ik verlaat de zaal vaak met een halve zaadlozing in me boxer:o

    ---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 19:21 ----------

    hoody: Dat is geen antwoord op mijn vraag kameraad...................

    Wat moet ik anders zeggen? Je psychoanalyse klopt, me drive is weg door de door jou genoemde factoren. ik sleep mezelf naar de gym.
     
    Wat moet ik anders zeggen? Je psychoanalyse klopt, me drive is weg door de door jou genoemde factoren. ik sleep mezelf naar de gym.
    Je moeder zet geen thee meer voor je en dat bezorgt jou een hoop stress?

    OT: een tros druiven tussen mijn sensuele lippen..
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    OT: een tros druiven tussen mijn sensuele lippen..
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
    Hmmm.. bij mij ook nu.....

    OT: net een flinke conifeer even voor zijn lazer gegeven met een takkenschaar... die leeft niet meer. :D
    en groene bak kon maar 1/3 in... :(
     
    Back
    Naar boven