XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • haha, sayer:roflol: die kneus heeft zelfs geen modrechten in humor en geouwehoer:trollface:

    ---------- Toegevoegd om 00:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:19 ----------



    hoe werkt een ban irl?

    oooehhh
     
    haha, sayer:roflol: die kneus heeft zelfs geen modrechten in humor en geouwehoer:trollface:
    Jij vergist je hoor, kaarten en bans kan ik over het hele forum uitdelen :cool:
     
    Omdat je reported was?

    En we weten dat Eric r de bandildo maar al te graag bij ectos er in drukt :mad:
    Klinkt best wel kinky zo'n bandildo, maar ik ben hetero. Gelukkig zijn EricR en ik beste vrienden en heeft hij gezworen om mij te verdedigen tegen het rode kwaad. :)

    Inb4 gebanned wegens leugens verspreiden over een moderator
     
    wie de **** is er op mijn account geweest en heeft mn avatar verandert?:roflol:
     
    gaat het een beetje Angelus? last van schizofrenie?

    100% srs, gisteravond gaan slapen zonder ava, zet net pc op en boem.

    ---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

    Sayer blijkt dan toch best wat modskills te hebben :roflol:

    zoveel macht heeft die niet
     
    Ik heb het gedaan angelus. Heb al je pm's gelezen en weet nu dus ook van je homofiele relatie af met Big-T.
     
    Check die tweede beta die probeert z'n vriendin tegen te houden :roflol:

    http://www.youtube.com/watch?v=TWvH7jEpMdA#t=89
    epic idd:roflol::roflol:

    "but its a ferrari":roflol:

    ---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

    Check die ene phaggot die zijn tijd verspilt door fake filmpjes te bekijken op youtube :roflol:

    dit is een simpel uit te voeren prank, dus waarom zouden ze het faken. Denk dat je voor 10k wel een ferrari huurt voor een dag en dat geld verdienen ze makkelijk terug met de views en nieuwe subscribers die ze ermee krijgen.
     
    dit is een simpel uit te voeren prank, dus waarom zouden ze het faken. Denk dat je voor 10k wel een ferrari huurt voor een dag en dat geld verdienen ze makkelijk terug met de views en nieuwe subscribers die ze ermee krijgen.
    Waarom zou je je tijd verspillen om naar filmpjes te kijken waarvan een (groot?) gedeelte fake is.

    Iets met brood en spelen...
     
    Waarom zou je je tijd verspillen om naar filmpjes te kijken waarvan een (groot?) gedeelte fake is.

    Iets met brood en spelen...

    omdat mensen dat blijkbaar leuk vinden, waarom is jersey shore en alle andere scripted reality crap anders zo populair?
     
    Back
    Naar boven