XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik vraag me soms af of je gewoon heel subtiel trolled en dat niemand jou door heeft of als je echt zo'n phaggot bent die hoopt te nken door te WK'en. Ik zet m'n geld toch in op het laatste. ;)

    Maar wat nou als het laatste werkt en shit gets real??
     
    Heeft het al gewerkt?

    Ik wil jou niet aan het huilen maken.

    Maar stel je zet je geld in op het laatste, en het blijkt zo te zijn dat ik chicks van dbb fix door te wk'en. Ben je dan nog wel blij met je gewonnen inzet of hou je er een vieze nasmaak aan over?
     
    Ik wil jou niet aan het huilen maken.

    Maar stel je zet je geld in op het laatste, en het blijkt zo te zijn dat ik chicks van dbb fix door te wk'en. Ben je dan nog wel blij met je gewonnen inzet of hou je er een vieze nasmaak aan over?
    i don't give a chit lisa
     
    HNNNGGGGGGGGG
    would bang

    ---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

    Ik wil jou niet aan het huilen maken.

    Maar stel je zet je geld in op het laatste, en het blijkt zo te zijn dat ik chicks van dbb fix door te wk'en. Ben je dan nog wel blij met je gewonnen inzet of hou je er een vieze nasmaak aan over?
    Het gedrag blijft kansloos
     
    waar post jij reports? enige wat ik je ooit heb zien posten is een pic van een 7/10 chick die jij om een of andere reden als 9 bestempelde:dunno:

    :rolleyes:
    Zet je bril op en start met lezen..
    En als dat een 7/10 is wil ik wel eens zien wat een 10/10 is, en wat jij zoal regelt
     
    Gefeliciteerd Ruud!

    (En flashmoron ook natuurlijk)
     
    Gefeliciteerd Ray! :D
     
    Gefeliciteerd xyzyyxyz

    :fa:
     
    Back
    Naar boven