AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ''Geen afleidingen meer!

    Direct verder met het ondernemingsplan waar ik al enige tijd mee loop te hanniken! te gekke plannen!! Nu uitwerken..

    Maak je klaar voor een nieuw en complete gym!''

    Leroy Kakakykaa




    o god why
     
    ''Geen afleidingen meer!

    Direct verder met het ondernemingsplan waar ik al enige tijd mee loop te hanniken! te gekke plannen!! Nu uitwerken..

    Maak je klaar voor een nieuw en complete gym!''

    Leroy Kakakykaa




    o god why


    So muscle. Much natural. Amaze. Very enterpeneur. Badasslevl=1000. Jus do it.
     
    So muscle. Much natural. Amaze. Very enterpeneur. Badasslevl=1000. Jus do it.

    t7AuiYv.gif
     
    Samsung plasmascherm 40 inch gevonden om de hoek, ik sluit dat ding aan werkt die gewoon nog perfect :)
    Is pas 3 jaar oud ook nog, enige nadeel is dat er geen poot bij zit.

    Wie the **** gooit zo'n ding weg? op marktplaats kan je hem zo kwijt voor minimaal 150.
     
    ''Geen afleidingen meer!

    Direct verder met het ondernemingsplan waar ik al enige tijd mee loop te hanniken! te gekke plannen!! Nu uitwerken..

    Maak je klaar voor een nieuw en complete gym!''

    Leroy Kakakykaa




    o god why
    Te gekke TRUE NATURAL plannen van de legendarische Leroy Kakiay aka. 'Loco-lolo' WOEHOEOEEEE ik sta te trappelen! Shabnahu dat ie geen afleiding meer heeft. Laten we feesten broeders! Het hanniken is voorbij! MAAK JE KLAAR VOOR EEN NIEUW EN COMPLETE GYM! En niet te vergeten. EEN TRUE NATURAL BROEDNEST VAN TRUE NATURAL BODYDILDOERS!!!!!!
     
    Vandaag 2 PR's gezet. IS nu al de vierde training op rij dat de PR's sneuvelen.
     
    Te gekke TRUE NATURAL plannen van de legendarische Leroy Kakiay aka. 'Loco-lolo' WOEHOEOEEEE ik sta te trappelen! Shabnahu dat ie geen afleiding meer heeft. Laten we feesten broeders! Het hanniken is voorbij! MAAK JE KLAAR VOOR EEN NIEUW EN COMPLETE GYM! En niet te vergeten. EEN TRUE NATURAL BROEDNEST VAN TRUE NATURAL BODYDILDOERS!!!!!!

    Het hanniken is zo voorbij. Nieuw en compleet is de shit.
     
    Te gekke TRUE NATURAL plannen van de legendarische Leroy Kakiay aka. 'Loco-lolo' WOEHOEOEEEE ik sta te trappelen! Shabnahu dat ie geen afleiding meer heeft. Laten we feesten broeders! Het hanniken is voorbij! MAAK JE KLAAR VOOR EEN NIEUW EN COMPLETE GYM! En niet te vergeten. EEN TRUE NATURAL BROEDNEST VAN TRUE NATURAL BODYDILDOERS!!!!!!

    heb hem ff een berichtje gestuurd dat dbb zijn nieuwe gym nodig heeft
     
    heb hem ff een berichtje gestuurd dat dbb zijn nieuwe gym nodig heeft

    Volgende meet daar houden?

    ---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

    Samsung plasmascherm 40 inch gevonden om de hoek, ik sluit dat ding aan werkt die gewoon nog perfect :)
    Is pas 3 jaar oud ook nog, enige nadeel is dat er geen poot bij zit.

    Wie the **** gooit zo'n ding weg? op marktplaats kan je hem zo kwijt voor minimaal 150.

    Inb4 stond heel even buiten ivm verhuizing en handen waren vol + verhuiswagen moest weg
     
    diappeffy
    Hey Leroy waar komt je nieuwe gym, waarom zit je niet meer op dbb...

    Leroy Kakiay
    hoi nieuwe gym komtuxbzbzmmmvvnZzVvcmXbbzvc hier .uewiuebzzhg
    hierr in de buurt
    huizen


    diapeffy
    okay cool ! Wat wordt het doel van je gym ?

    Leroy Kakiay
    multifunctioneel
    zwaar en licht voor ieder doelgroep wat wils
    veel leuke plannen waar ik nog niet veel over kan vertellen:)



    spanneeeeend
     
    Komt er ook een badje met gieter?
     

    Zou wel chill zijn als er naast de heren en vrouwen kleedkamer ook een gezamenlijke is.

    Ik ga dit idee naar leroy sturen. Hopelijk krijg ik maandje gratis begeleiding van hem (no-homo)
     
    Back
    Naar boven