MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (49 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • pff moess post dat ze een PR heeft...heel dbb reaggeerd -.-

    Ik post een PR van epische proporties en er kan niet eens een "congrats" af
    fak jullie, behalve de paar die karma hebben gegeven:o kusjes
    4kxz6c.gif

    echt wel ik heb je zelfs karma gegeven.
     
    Woehoe deadlift PR :D 45 kilo, het zijn geen gewichten waar je hier hoge ogen mee gooit maar het is vooruitgang en ik ben blij :D

    Goed bezig Moess :thumb:

    Volgende week maar samen is gaan deadliften, kan ik je deadlift mirin. :P

    inb4 lookin at dat ass. :roflol:
     

    huh?
    gvd:roflol:


    ---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

    Ik heb ''géén flauw benul'' inderdaad.

    ---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------



    Heb jij enig flauw benul hoelang CXLBV al traint?

    Ik train net 2 weekjes serieus...:roflol:
     
    huh?
    gvd:roflol:

    Kan ons allemaal overkomen, ik had daarnet bv. géén flauw benul van grammatica.

    ---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------




    Ik train net 2 weekjes serieus...:roflol:

    Áh, dat wist ik niet.
    Ik had geen flauw benul.
     
    Niet zo haten mensen. Ik moet toch ergens beginnen :) en of anderen het al de eerste x kunnen of niet verandert niks aan het feit dat ik vooruit ga. Daar naast maakte het gewoon mn dag goed :)

    Gefeliciteerd! En gewoon blij zijn met al je pr's! We zijn niet allemaal hoody
     
    Woehoe deadlift PR :D 45 kilo, het zijn geen gewichten waar je hier hoge ogen mee gooit maar het is vooruitgang en ik ben blij :D
    Netjes Moes :thumbs: ik wou dat de mannen is een pr posten..
     
    Gefeliciteerd! En gewoon blij zijn met al je pr's! We zijn niet allemaal hoody

    Ik had haar niet beledigd, ik had gewoon géén flauw benul hoelang ze al trainde.
     
    Gefeliciteerd! En gewoon blij zijn met al je pr's! We zijn niet allemaal hoody

    Netjes Moes :thumbs: ik wou dat de mannen is een pr posten..

    Thnx beide :) fijn dat sommigen, oa jullie, ook leuk kunnen reageren :)

    ---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

    Ik had haar niet beledigt, ik had gewoon géén flauw benul hoelang ze al trainde.

    Haha ik ben ook zeker niet beledigd :) ben gewikn blij en wilde het delen. Ongeacht wat mensen er over te zeggen hebben. Als je niet tegen kritiek kan dan moet je niet het internet op gaan toch?
     
    er zat een mug in mijn kamer :)
     
    Ik had haar niet beledigd, ik had gewoon géén flauw benul hoelang ze al trainde.

    Al had ze 3 jaar over 45 kg gedaan. Als dat voor haar een pr is en zij is er blij mee dan is dat toch helemaal prima en leuk? #positivefeelings #happy
     
    Al had ze 3 jaar over 45 kg gedaan. Als dat voor haar een pr is en zij is er blij mee dan is dat toch helemaal prima en leuk? #positivefeelings #happy

    #nietmeeeens #noonecares
     
    Ja hell lieve schat jij bent het nooit met iemand eens! Maar dat is toch ook helemaal prima

    Ik ben het heel vaak wel met iemand eens, maar 3 jaar doen over een 45 kg deadlift is gewoon kansloos :)

    en ik ben je lieve schat niet, bitch
     
    Is ie in de muggen hemel beland? Ik heb er laatst nog 2 heen gestuurd, uhum geslagen uhum.

    zoiets, zwaaien met mijn tshirt werkt beter dan ik dacht, keek ineens in de wasbak, lag hij daar half te creperen. Wist nieteens dat ik m geraakt had:roflol:
     
    Back
    Naar boven