Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic


  • werd met oud en nieuw nog aangesproken door zon collega van jou toen ik uit de sportschool kwam lopen met me rugtas.

    of tie even in me rugtas mocht kijken.
     
    werd met oud en nieuw nog aangesproken door zon collega van jou toen ik uit de sportschool kwam lopen met me rugtas. of tie even in me rugtas mocht kijken.

    Ik zou jou ook verdacht vinden hoor..
    M 20j 1m77 77kg 14% en uit de sportschool komen ;)
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Ik zou jou ook verdacht vinden hoor..
    M 20j 1m77 77kg 14% en uit de sportschool komen ;)

    twas toevallig wel een neger en hij zat naar me kontje te kijken :eek:
     
    werd met oud en nieuw nog aangesproken door zon collega van jou toen ik uit de sportschool kwam lopen met me rugtas.

    of tie even in me rugtas mocht kijken.

    Wat een domme wout zeg

    Ik word nooit gecontroleerd en ik heb zwart haar :s

    Het leven is soms zo oneerlijk :(
     
    Wat een domme wout zeg

    Ik word nooit gecontroleerd en ik heb zwart haar :s

    Het leven is soms zo oneerlijk :(

    ik denk dat ik je vriendjes nog zag van het weekend in de sportkleding winkel in rotterdam. met ze alle bij de pashokjes chillen en kauwgom spugen.
     
    ik denk dat ik je vriendjes nog zag van het weekend in de sportkleding winkel in rotterdam. met ze alle bij de pashokjes chillen en kauwgom spugen.

    Ik ben hoog geleid, altijd goed geleid, goed geïntegreerd en shit.

    Of te wel ik ga niet met zulk tuig om, hoe kom je toch daarbij :S
     
    werd met oud en nieuw nog aangesproken door zon collega van jou toen ik uit de sportschool kwam lopen met me rugtas.

    of tie even in me rugtas mocht kijken.

    Serieus? Heb je dat toegelaten?
     
    Serieus? Heb je dat toegelaten?

    ik weet dat het niet moet,maar had haast en geen zin in gezeik dus ja ik liet me shakebeker zien en toen geloofde hij me al.
     
    ik weet dat het niet moet,maar had haast en geen zin in gezeik dus ja ik liet me shakebeker zien en toen geloofde hij me al.

    Beetje beta dat je dat toe laat..

    Kan je wel mooiboy zijn enzo
     
    het schijnt dat de vergeten snapchat een snap was dat ik met een maat Dora aan het kijken was om een uur of 6 's ochtends, inclusief een zeer slecht geformuleerde zin

    better than expected
     
    het schijnt dat de vergeten snapchat een snap was dat ik met een maat Dora aan het kijken was om een uur of 6 's ochtends, inclusief een zeer slecht geformuleerde zin

    better than expected

    9cf1bd882c013897c8f54de283c883ce.png
     
    ik ben geen mooiboy :o

    Staat me een post van je bij dat alle tjikies altijd instant verliefd op je worden enz

    If it looks like a duck....
     
    Staat me een post van je bij dat alle tjikies altijd instant verliefd op je worden enz If it looks like a duck....

    tuurlijk. goede genen enzo. Joost lijkt op mij.
     
    heeft joost dan ook een vrouwenfiguur?
     
    Joost z'n zusje lijkt een beetje op Joost met lang haar.
     
    Staat me een post van je bij dat alle tjikies altijd instant verliefd op je worden enz

    If it looks like a duck....

    zegt eerder iets over wat voor figuren ik aantrek en wat niet :p
     
    Back
    Naar boven