AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

• Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

• haha ik snap m

hmm heb ineens trek in roomtaart
    hee dat is toevallig
    vandaag is een speciale dag dus ik trakteer je graag op virtuele taartkarma
    kusjes

haha ik snap m

hmm heb ineens trek in roomtaart

3bb634107cffc21bc4c57ff02e8b52a6fe1a509c1bb4ddc486aa929baea719bb.jpg

Heb je kids? Dan is mijn opmerking irrelevant. Ik werk en sport net zoveel en doe deeltijd opleiding nog. Sociaal leven is nog prima heb genoeg tijd. Weinig slapen creeërt tijd.

Nee geen kinderen. Ik kan minder proberen te slapen maar ik weet niet of dat op lange termijn nou gunstig gaat uitpakken :) met hoeveel slaap kan jij toe dan?

Normaal gezien gaat sociaal leven ook nog wel, maar ik begin nu dus net een cursus waar ongeveer 160 uur voor staat en waar ik maximaal 3 maanden voor heb, maar ik wil me richten op eind mei klaar zijn. Da's gewoon nog bijna een volle extra maand werken ernaast dus hopelijk ben ik er sneller mee dan gemiddeld :)

sterk :roflol:

doe jij ook meaantje bulks waarbij je 2-4 kilo afvalt?

ik doe cleanbulks waar ik gemiddeld per week marvins bodwyeight aankom

inb4 ''wat is de grap dat is een prima cleanbulk toch''

Nee geen kinderen. Ik kan minder proberen te slapen maar ik weet niet of dat op lange termijn nou gunstig gaat uitpakken :) met hoeveel slaap kan jij toe dan?

Normaal gezien gaat sociaal leven ook nog wel, maar ik begin nu dus net een cursus waar ongeveer 160 uur voor staat en waar ik maximaal 3 maanden voor heb, maar ik wil me richten op eind mei klaar zijn. Da's gewoon nog bijna een volle extra maand werken ernaast dus hopelijk ben ik er sneller mee dan gemiddeld :)

Ah dat zijn wel veel uren. Mijn school kost rond de 15 uur per week maar.

Ah dat zijn wel veel uren. Mijn school kost rond de 15 uur per week maar.

Is ongeveer hetzelfde dan toch? Ik wil er zo'n 80 gaan maken per maand in die 2 maanden die ik er over wil doen, jij ook ruim 60 als je er 15 per week doet. Ik vind 't aardig wat :)

Is ongeveer hetzelfde dan toch? Ik wil er zo'n 80 gaan maken per maand in die 2 maanden die ik er over wil doen, jij ook ruim 60 als je er 15 per week doet. Ik vind 't aardig wat :)

Ik had je post niet goed gelezen, idd is ongeveer hetzelfde. Ik hou genoeg tijd over in ieder geval. Gewoon rond de 7-8 uur slapen per dag dan krijg je plots zeeën van tijd.

hngggg, 33 min last week tonight.

Brugge wint weer :eyebrow:

doei

ik ga de komende 10 dagen even niet op dbb zitten. Ik ga dit vak even halen srs. Wish me luck

Back
    Naar boven