MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

M'n moeder diesinds gister elke dag een glas met lauw water en een geperste citroen drinkt. Stimuleert het afvallen mensen!!!
 
M'n moeder diesinds gister elke dag een glas met lauw water en een geperste citroen drinkt. Stimuleert het afvallen mensen!!!

:roflol:


citroen is geel

dnp is geel

je moeder gebruikt dnp.
 
Na vele knieproblemen eindelijk 1 x 100kg kunnen squatten!
 
nou ja ik ben al lang aan de anabolen. Die poeders enzo

natuurlijk zijn jouw ouders zulke types :roflol:

fs3md.jpg
 
M'n moeder diesinds gister elke dag een glas met lauw water en een geperste citroen drinkt. Stimuleert het afvallen mensen!!!

de hele dag niks anders eten of drinken dan citroenen resulteert in flink gewichtsverlies

conclusie: citroenen veroorzaken gewichtsverlies

10/10 zou rijk mee worden door intellectually dishonest te zijn
 
Wanneer de PH balans van het lichaam te zuur is, door bijv. een dieet met veel vlees en suiker, kan citroen de PH waarde naar een meer alkanisch niveau brengen.
Waardoor het lichaam in een betere PH balans geraakt en o.a. de darmflora en spijsvertering geoptimaliseerd wordt en dit resulteert in mogelijk gewichtsverlies.

/true stary
 
vergeet ook niet dat je spieren er LETTERLIJK AFVALLEN als je ook maar een blikje cola light zou drinken, je moet citroensap drinken om jezelf hiervoor te beschermen
-ben 'doctor science' pakulski
 
4x 8 150kg squat maakte mijn dag wel goed

Nog steeds beetje last van knietjes tho :(
 
4x 8 150kg squat maakte mijn dag wel goed Nog steeds beetje last van knietjes tho :(

Bijna terug naar je oude record 20x 170kg hoedie
 
Back
Naar boven