MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

stagebegeleider drinkt afslank eiwit van b&f en ik moest echt mijn lach inhouden toen hij aan het shaken was
kijkt thug life filmpjes
stagiaire van vrijdag heeft de betekenis van mbt opgezocht

en nu moet ik zo weer werken pofferdomme
 
Reet vind camecube (met defJam), DvD spelers(3x) hele mooie speakers, en alles werkt perfect..
dat moeten ze vaker doen...
 
Ik kan eindelijk mijn IT band foamrollen zonder te huilen
 
Heerlijk die pijn van 't foamrollen... Heeft 't een beetje effect bij jou?

Nog niet echt, hoop er wat mobiliteit uit te halen. Maar vind het ook wel enigszins ontspannend worden
 
Nog niet echt, hoop er wat mobiliteit uit te halen. Maar vind het ook wel enigszins ontspannend worden

Ja het is sowieso ontspannend, gebruik het meestal na m'n werk om m'n rug ff uit te rollen, werkt prima!
 
Auto van mijn naam af --> ex. Was even bang dat ze boetes op mn naam ging rijden.
 
Heerlijk! Vandaag alles 100% rond gekregen: Volgende week zit ik in Parijs voor een midweek. Hoef enkel mn mening te geven tijdens een panel van 1 uur, en ik krijg er 3 nachten + thalys ticket voor, haha!


Kan iemand kijken of slakken en kikkerbilletjes een beetje gainzz opleveren?
 
Heerlijk! Vandaag alles 100% rond gekregen: Volgende week zit ik in Parijs voor een midweek. Hoef enkel mn mening te geven tijdens een panel van 1 uur, en ik krijg er 3 nachten + thalys ticket voor, haha!


Kan iemand kijken of slakken en kikkerbilletjes een beetje gainzz opleveren?

not bad
495fc570a093911dc4bc34c7fd5d466d.png

9a072f093b904ed5e612fc58c5d64e30.png


kikkers zijn fucking shredded mirin
 
10 kikkers a day to keep the squatgains here everyday
 
not bad?

gvd goede macro's lol.
 
Fvcking Tennis Fvcking Arm; Ik tennis godverdomme niet eens.
ipv dat het met rust beter word lijkt het alleen maar van kansloos tot kudt te gaan

Vandaag fysio; Zo'n beetje eerste wat ze zegt: oh my, wat heb je ontwikkelde triceps... Onderzoeks resultaat, tis geen tennisarm maar of irritatie door artrose of andersinds geirriteerd. Volgende week weer behandeling :D
 
kan last minute toch nog een kaartje krijgen voor pinkpop maar had er niet echt meer op gerekend en moet eigenlijk nog best wat doen voor school

what to do vriendjes
 
Vandaag fysio; Zo'n beetje eerste wat ze zegt: oh my, wat heb je ontwikkelde triceps... Onderzoeks resultaat, tis geen tennisarm maar of irritatie door artrose of andersinds geirriteerd. Volgende week weer behandeling :D

Das wel een heullle beleefde manier van zeggen dat je een sterke fap arm hebt ;)
 
Vandaag fysio; Zo'n beetje eerste wat ze zegt: oh my, wat heb je ontwikkelde triceps... Onderzoeks resultaat, tis geen tennisarm maar of irritatie door artrose of andersinds geirriteerd. Volgende week weer behandeling :D

zei ze echt o my

of maak je dat er nu van om het een beetje melo dramatisch doch komisch effect te geven
 
kan last minute toch nog een kaartje krijgen voor pinkpop maar had er niet echt meer op gerekend en moet eigenlijk nog best wat doen voor school

what to do vriendjes
Niet gaan, ga met mij mee naar Lakedance is ook a.s. zaterdag.
 
Back
Naar boven