XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

• >wil net het raam dichtdoen als ik zie dat een of ander kutjong een leeg blikje in m'n tuin flikkert.
    >gooi raam open en vraag waar de fuck ie mee bezig is.
    >kutjong steekt middelvinger op, fietst door.
    >10 min. later zit ik in de auto zie ik hem daar met een bandenplaksetje op de stoep zitten kutten, raampje open, middelvinger, lachen en doorrijden.

real life karma

>wil net het raam dichtdoen als ik zie dat een of ander kutjong een leeg blikje in m'n tuin flikkert.
    >10 min. later zit ik in de auto zie ik hem daar met een bandenplaksetje op de stoep zitten kutten, raampje open, middelvinger, lachen en doorrijden.

>2015
    >bandenplaksetje

I call bs

>wil net het raam dichtdoen als ik zie dat een of ander kutjong een leeg blikje in m'n tuin flikkert.
    Als je 'm zou geholpen hebben, had ie het vast ook nooit meer gedaan. Nu komt ie in je brievenbus pissen :p

Als je 'm zou geholpen hebben, had ie het vast ook nooit meer gedaan. Nu komt ie in je brievenbus pissen :p

Jij gelooft in de goedheid van mensen, ik ga uit van het inherente kwaad.
    Dit soort gastjes eindigen op hun 25e met een bontkraag dragende vriendin die ongewenst zwakker wordt, vragen samen een uitkering aan en gaan de rest van hun leven miserabel op de bank Drum shag roken en naar Hart van Nederland kijken.

Wat gaat men dag goedmaken... all you can eat mexican bbq feest !

Vandaag van Tuck holding -> Handstand.

Eerste keer bijna gelukt, 2de keer had ik hem. Nu oefenen van L-seat naar handstand.

Jij gelooft in de goedheid van mensen, ik ga uit van het inherente kwaad.
    Dit soort gastjes eindigen op hun 25e met een bontkraag dragende vriendin die ongewenst zwakker wordt, vragen samen een uitkering aan en gaan de rest van hun leven miserabel op de bank Drum shag roken en naar Hart van Nederland kijken.
    Denk dat ie zelfs spontaan sorry had gezegd en jullie samen met bloemetjes in je haar in een wit kleedje door het bos zouden dansen terwijl er vogels en vlindertjes rond je fladderen. Daarna wijdt hij zijn leven aan anderen door jouw gebaar en ontwikkelt hij een medicijn tegen anuskanker.

Zeker.

17.5kg PR op totaal gezet bij PHM, heerlijke training

5,80m met 20kg hoog gegooid, nog maar 30 centimeter onder het Nederlandse record van Wout Zijlstra :P

Nice, komend jaar minder college dan ik had verwacht. Wel alsnog veel zelfstudie though.

• Like
    Waarderingen: mat
    Back
    Naar boven