Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #111.301
Shots fired.

• #111.302
Oh shit, haal Hell93 en jou altijd door elkaar ;$
Kan gebeuren.
Gelukkig blijf jij het tot in de treurigheid herhalen, anders was ik het ook al lang vergeten :heart:

Jij was diegene die in de lantarenpaal hing toch? Of haal ik nu ook dingen door elkaar?

• #111.304
hier doe je het allemaal voor, eindelijk shinen !

inbe4 bloat na 1 dag

Was sarcastisch. Ik hou helemaal niet van dat shine gebeuren. Schema wordt vrij netjes aangehouden, behalve elke avond uit eten dus 0 bloat, trek juist al het vocht eruit door de hitte :).

Moet wel eerlijk toegeven dat het een positief effect heeft, aardig was bekijks een aanspraak op strand/straat.

1ste p*ssy is al verwoest

Gr

• #111.305
Was sarcastisch. Ik hou helemaal niet van dat shine gebeuren. Schema wordt vrij netjes aangehouden, behalve elke avond uit eten dus 0 bloat, trek juist al het vocht eruit door de hitte :).

Moet wel eerlijk toegeven dat het een positief effect heeft, aardig was bekijks een aanspraak op strand/straat.

Gr
goet bezig anabolenbroeder

• #111.307
Hahaha ik heb echt een grafhekel aan mezelf filmen. Maar je bent welkom om hier een keer te trainen
QM5WVql.gif

• #111.308

Gr
Toen ik op reis ging en nog niet kuurde had ik op 11 dagen 1 keer gebatst. Jaar daarna zelfde plek en laatste inject gezet twee dagen voor de reis. Groot verschil tegen jaar ervoor :')
Zeker rekening houdende dat ik jaar ervoor veel dronk omdat ik niet zo snel op meiden afstap anders, en jaar erna 1 avond wat bier gedronken. Droomreis :')
Woog 15kg meer en had baard wat laten staan. Instant +10 jaar ipv babyface, hielp ook

• #111.314
Besloten om dit jaar nog voor een halve marathon te gaan.

Terug
Naar boven