Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 2 maanden honger is gewoon kut. Wil gewoon graag naar 6% bf dus ik plak er nog zo'n 3-4 maanden aan vast.
    Ik weet nou niet zeker of 5-6 maanden met een deficit zitten erg bevorderlijk is voor je gains. Als je de potentie hebt om internationaal te competen met PL dan snap ik echt niet waarom je het risico neemt om dat te verpesten door hardlopen en belachelijk diep cutten, waardoor je jezelf op de lange termijn naar de klote zou kunnen helpen. Denk met name aan overtraind raken.
     
    straks eerst episode van temptation island, dis gun b gud
     
    Een gedachte aan zalmhamburgers van musclemeats!
     
    netjes. Moeilijk?

    In het begin was het even wennen aan de engelse termen en ik was de formules een beetje vergeten. Voor de rest is het wel goed te doen. Meeste wel al gehad met hbo bedrijfseconomie. Maar dit soort dingen schijnen ook wel goed te staan op je cv.
     
    In het begin was het even wennen aan de engelse termen en ik was de formules een beetje vergeten. Voor de rest is het wel goed te doen. Meeste wel al gehad met hbo bedrijfseconomie. Maar dit soort dingen schijnen ook wel goed te staan op je cv.
    Gaat vooral over macro-economics zoals ik het begrijp? Zulke extra courses zijn altijd wel interessant om je CV toch net wat meer te geven. Wil zelf wel graag eens dieper ingaan op lean6sigma maar mathematische capaciteiten zijn poverty, wat wel belangrijk is van wat ik hoor. feelsbadman
     
    Gaat vooral over macro-economics zoals ik het begrijp? Zulke extra courses zijn altijd wel interessant om je CV toch net wat meer te geven. Wil zelf wel graag eens dieper ingaan op lean6sigma maar mathematische capaciteiten zijn poverty, wat wel belangrijk is van wat ik hoor. feelsbadman

    Ja ze hebben verschillende. Marco-economics is o.a. nu bezig. Mijn "mathematische capaciteiten" zijn ook niet zo geweldig. Bij de course die ik volgde zat er nog een optionele "module 0" die je kon doen om je financiële wiskunde kennis wat bij te spijkeren. Heb dit verder niet nodig gehad omdat het in de videos wel goed werd uitgelegd.

    Je kan het trouwens gratis volgen en je kan tot een paar dagen voordat de course sluit upgraden naar verified als je een officieel certificaat wilt (kost 25-50$). Dus je kan kosteloos proberen of het je bevalt en je hebt elke week genoeg tijd beschikbaar.
     
    Premier league darts begint vandaag. 16 weken darts op donderdag :)
     
    vandaag m'n MRA-beugel ontvangen en hoop nu eindelijk langer door te slapen en geen last meer te hebben van mijn apneu...80% gegarandeerd succes volgens de orthodontist
     
    343pz83.png


    Aankomende week waarschijnlijk online op nutritionandmetabolism.biomedcentral.com.
     
    Vorige nacht kereltje betrapt dat de wifi terug wou aanleggen. Paar uur geleden alle lichten uit gedaan om te kijken of hij het nog eens probeert.

    Deed net niet in z'n broek denk ik :roflol:
     
    nooit echt motorracing gekeken maar holy shit dit is wel echt bruut.
    die stukjes on board cam.... wtf


    f1 aint got shit.
     
    nooit echt motorracing gekeken maar holy shit dit is wel echt bruut.
    die stukjes on board cam.... wtf


    f1 aint got shit.
    Ja die Isle of Man races zijn heel ziek. Staan heel veel filmpjes van op youtube,

    Ik rij zelf motor, ik kijk dit echt met samengeknepen billen. Gaat nergens over hoe smerig hard dat gaat op die smalle straatjes :roflol:
     
    Leuk om te kijken, maar het blijven kamikaze piloten daar.
    Laat mij maar lekker op mijn gemak op mijn toermotor rijden, geniet ik meer en langer van.
     
    Back
    Naar boven