Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ben 2 uur geleden samen met 2 anderen staande gehouden door politie, omdat we sneeuwballen aan het gooien waren vanaf het dak van een parkeergarage. :roflol:
    Wat deed je op het dak van een parkeergarage? Daarnaast: twee uur geleden was het kwart voor zes. Heb je geen baan of zo? Geen wonder dat je PVV stemt.
     
    Wat deed je op het dak van een parkeergarage? Daarnaast: twee uur geleden was het kwart voor zes. Heb je geen baan of zo? Geen wonder dat je PVV stemt.
    :roflol: het is weekend en ik ben vrij, mafkees.

    En wat ik op dat dak deed zeg ik toch net. Sneeuwballen gooien. Jij bent echt niet bepaald het meest heldere licht hè?
     
    Dat feels wanneer je een fijne gym vindt op 5 minuutjes wandelen van je nieuwe kot:o
     

    Ben zelf ook geen belg, maar ik ben graag van het inburgeren.
    Maar nu moet ik ook eerlijk bekennen dat m'n 'nieuwe' kamer wel iets weg heeft van een armoedige woning ja. Er zullen ook wel dieren verblijven vrees ik:bang:
     
    Kot kan verwijzen naar: Stal (bouwwerk) een dierenverblijfplaats, Hut een armoedige woning, Gevangeniscel, een scheepstype.

    Rare belgen!

    Das de NL vertaling inderdaad
    Belgen gaan op Kot is dan op kamers gaan ;)
     
    Ben zelf ook geen belg, maar ik ben graag van het inburgeren.
    Maar nu moet ik ook eerlijk bekennen dat m'n 'nieuwe' kamer wel iets weg heeft van een armoedige woning ja. Er zullen ook wel dieren verblijven vrees ik:bang:
    waar zit je op kot?
     
    inb4 binnenkort weer pua report van Hard Gains
     
    Bulkin' season.
     
    28 Februari krijg ik de sleutel van m'n nieuwe woning :heart::heart::heart:
     
    Whut :roflol:

    tren.PNG
     
    Ben 2 uur geleden samen met 2 anderen staande gehouden door politie, omdat we sneeuwballen aan het gooien waren vanaf het dak van een parkeergarage. :roflol:
    Haha no fucking way. Hahahaha

    ‘Volwassen’ sneeuwbalgooiers in kraag gevat dankzij 14-jarige
    [Afbeelding niet meer beschikbaar] Foto: AMSTELVEENZ Newz | 13 februari 2017
    AMSTELVEEN – ‘We mopperen wel eens over de jeugd, maar in dit geval was de jeugd een stuk verstandiger dan de volwassenen,’ zo meldt de Amstelveens politie op Facebook, nadat een 14-jarige jongen afgelopen weekend de politie waarschuwde voor gevaarlijk wintergedrag van een groepje volwassenen.

    Het groepje mannen & vrouwen stond namelijk op gevaarlijke wijze vanaf de bovenste etage van een parkeergarage in Amstelveen sneeuw en ijsballen naar beneden te gooien, waarbij mensen werden geraakt.

    De 14-jarige jongen vond dat dermate gevaarlijk, dat hij de meldkamer had gebeld. De politie moest een einde maken aan de ‘volwassen’ sneeuwpret. ‘Toen we ter plaatse kwamen bleken de volwassen heren en dames speciaal met hun auto de garage binnen gereden te zijn om sneeuwballen naar beneden te gooien,’ aldus de politie op Facebook.

    'Volwassen' sneeuwbalgooiers in kraag gevat dankzij 14-jarige - Amstelveenz

    Hahaha made the news bitches! :roflol:
     
    Back
    Naar boven