Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Erachter komen dat ik al 2 maanden vegetarisch eet (ik vind eieren momenteel lekkerder dan vlees). Wel leuk dat ik iets kan bijdragen aan het milieu :o
    Ben je dan ook al twee maanden gestopt met mannen pijpen?
     
    fake plates. no way dat zo'n pafferig mannetje 220 bencht!
     
    Wat staat er bij jullie allemaal op de planning? Hier Megabase, Defqon, Decibel, Dominator probably Qbase weer hnnnnnnng. Ground Zero en Craft wil ik dit jaar ook wel kijken. Oja, en Thunderdome niet te vergeten:heart::heart: eigenlijk wil ik dit jaar ook nog wel een vaag techno feestje mee pakken, misschien into the woods.

    edit; verkeerde topic gr gr
     
    kuur plannen van een aantal bro's in de gym.

    denk dat ik maar in een vest ga trainen van de zomer :roflol: :(
     
    Wat staat er bij jullie allemaal op de planning? Hier Megabase, Defqon, Decibel, Dominator probably Qbase weer hnnnnnnng. Ground Zero en Craft wil ik dit jaar ook wel kijken. Oja, en Thunderdome niet te vergeten:heart::heart: eigenlijk wil ik dit jaar ook nog wel een vaag techno feestje mee pakken, misschien into the woods.

    edit; verkeerde topic gr gr
    Goed verhaal
     
    Nie alles. Wel een paar skatj :kiss:
     
    Net 2 oude zatte carnavalsbejaarden uit mekaar moeten halen die net voor de bakker zaten te vechten :roflol: De bakkervrouw gillen als een hysterisch wijf.
     
    Een heerlijke chocolate donut dat ik eigenlijk vanaf moest blijven, maar ik ben ook alleen maar een mens...
     
    Een heerlijke chocolate donut dat ik eigenlijk vanaf moest blijven, maar ik ben ook alleen maar een mens...
    Volgens mij is deze sport niet voor jou weggelegd. Getuigd van weinig discipline.......
     
    Back
    Naar boven